• Lid sinds 9 juni 2012

Paal 69

Zandvoort

Tortillas

Breda

mboef heeft nog geen foto toegevoegd

1. mboef's profielfoto
    mboef heeft een recensie geschreven voor De Walvis

Erg leuke zaak in een gezellige buurt, ruime tafels.
    Drinken voor de hond.
    Schappelijke prijzen.
    Erg attente en leuke bediening.

2. mboef's profielfoto
    mboef heeft een recensie geschreven voor Paal 69
    Internationaal Zandvoort

Het was aardig, maar geen bediening lang wachten aan de bar, menu kaart moest je ergens gaan zoeken op het terras, geen asbak, geen wijnglazen bij een fles wijn, wel bakje water voor de hond, Cocktails hadden ze deze avond niet, Bar personeel kwam chaotisch en ongegeconstrueerd over. Wel sfeervol maar had het idee dat ze een kopie van ibiza probeerden.

3. mboef's profielfoto
    mboef heeft een recensie geschreven voor Tortillas

mboef

We waren al bekend in tilburg en wilden tortillas in breda proberen.
    Ook in Breda werden we we hartelijk ontvangen door enthousiaste en vlotte medewerkers.
    Het geeft je echt een vakantiegevoel ,het is een soort thuiskomen.
    De vrolijke ambiance en willekeur aan smaken werkelijk ongelooflijk en voor erg weinig geld en juiste verhouding tussen quantiteit en kwaliteit.
    Wat we zien zijn hard werkende jonge mensen die er plezier in hebben en jou avond bewonderingswaardig tot een hoogte punt weten te brengen chapeau!
    Ook de tuin met mooi weer is fantasisch heerlijk genieten.
    Ook met de diverse cocktails die ze hebben voor een schappelijk prijs en ook erg vlot klaar.

4. mboef's profielfoto
    mboef heeft een recensie geschreven voor Tortillas

mboef

Meerdere malen uit eten geweest.
    Het is net een soort thuis komen iedere keer weer.
    Hartelijk ontvangen elke keer weer door enorm vriendelijke behulpzame jonge en vakbekwame mensen, mensen met ook werkelijk vakkennis.
    Niets is teveel en veel is bespreekbaar ook erg geschikt voor partijen ( ze hebben zelfs cadeaubonnen) .
    Cocktails zijn zo klaar en voor een betaalbare prijs en bovendien erg lekker.
    Telkens als we er weer komen is het opnieuw een feestje.
    Complimenten voor de eigenaar die de tuin heeft omgetoverd in een waar paradijsje.
    In noord holland vind je dit niet en we zijn daarom ook steeds blij verrast door de hartelijkheid en keur van diverse smaken.
    Michael Boef, Haarlem