• Lid sinds 22 oktober 2014

Wereldrestaurant Puur

Emmen

Pannenkoekschip

Dokkum

Mazda heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mazda's profielfoto
    Mazda vindt De Buitenplaats niet leuk

Mazda

2. Mazda's profielfoto
    Mazda heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Puur

Gisteravond hier gegeten. De sfeer was goed en het personeel was vriendelijk. Alleen jammer dat de bufetten niet goed verwarmd werden want al het eten uit het buffet was koud. De smaak van de pizza was goed, erg jammer dat hij koud was. Ook de sate was ijskoud de satesaus begon al te stollen. Geen goede prijs kwaliteit verhouding, want goedkoop zijn ze niet. Voor die prijs mag je toch tenminste eten op de goede temperatuur verwachten! De toetjes waren wel erg lekker en ook veel keuze, al mag de vriezer van het ijs wel wat kouder staan.

3. Mazda's profielfoto
    Mazda heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekschip
    Pannenkoekenhuis Dokkum

Er is weinig keuze qua pannenkoeken en we vonden de pannenkoeken erg klein. Meerdere mensen bij ons aan tafel bestelden nog een pannenkoek omdat ze nog niet vol zaten. Ik vond de prijs kwaliteit verhouding daarom slecht.

Meerderen aan onze tafel vonden de pannenkoeken niet zo lekker, waaronder ik. We zaten nog niet vol, maar ik vond de pannenkoek niet zo lekker dat ik er nog eentje wilde hebben, ik kan ze thuis lekkerder bakken.

De bediening was traag en onbeleefd, ze hingen letterlijk over je eten heen om degene naast je drinken te geven. Ook vond de bediening het belangrijker om met elkaar te kletsen dan om de tafels te vragen of ze al wilden bestellen of om een bestelling op te nemen voor het drinken.

Toen we onze pannenkoeken kregen waren al onze glazen leeg, dus we vroegen of we nog drinken konden bestellen, maar dat kon nog niet, ze kwamen zo bij ons terug. Toen we onze pannenkoek bijna op hadden kwamen ze nog eens vragen wat voor drinken we wilden.

Na de pannenkoek bestelden we nog een toetje, maar er stond niet op de kaart dat er ander ijs bij inzat dan vanille-ijs. In sommige toetjes zat er een soort van nootjes ijs, daar moet je van houden, maar dit kon je van tevoren niet weten want het stond niet op de kaart.

Al met al een slechte ervaring met dit restaurant, ik kom er nooit weer.

2,8