• Lid sinds 28 augustus 2018

Beoordelingen

1. Cafetaria De Wal

Helmond
Nieuwe recensie

Maya heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Maya's profielfoto
    Maya vindt Cafetaria De Wal leuk

Maya

2. Maya's profielfoto
    Maya vindt de recensie door Claessens voor Cafetaria De Wal leuk

Erg lekker gegeten, bediend door vriendelijke dame. Ook voor kinderen erg leuk om te eten, vooral de gezichtjes bij de borden met Steppegras zijn mooi om te zien.

3. Maya's profielfoto
    Maya vindt de recensie door Mark voor Cafetaria De Wal leuk

Het is er altijd goed toeven en nog beter eten, mensen verwarren nors en serieus! Nooit nors maar serieus met eten bezig, al meer dan 10 jaar een begrip!

4. Maya's profielfoto
    Maya heeft gereageerd op een recensie van Cafetaria De Wal

Ben je dan zelf daarover ook wel duidelijk geweest naar ze, ipv alleen vragen om meenemen? Heb nog nooit problemen gehad als ik in t cafe ernaast zit en mn eten daar wil opeten.
    En misschien iets om over na te denken, serieus is een ander begrip dan chagrijnig, zeker met drukte.

5. Maya's profielfoto
    Maya vindt de recensie door Donald voor Cafetaria De Wal niet leuk

Ik kom hier al jaren regelmatig steppegras eten met de kinderen.
    Maar als je dan een x vraagt met het super warme weer of je steppegras mee kan nemen (en ja ik weet dat dit normaal niet kan) om aan de overkant op het terras (waar cafe-eigenaar mee akkoord was) te eten zijn ze te beroerd om met de klant mee te denken.
    Zoals al meerdere mensen aangeven hieronder: erg onvriendelijk en nors personeel.
    Voor ons in ieder geval de laatste x hier, ik rijd nog liever 20 km. Verder om steppegras te gaan eten.
    TIP: als je de hele dag met een chagrijnig gezicht wilt werken, ga dan niet in de horeca werken.

0 positieve stemmen1 negatieve stem