Activiteiten van Maurits B

1. Maurits B's profielfoto
    Maurits B heeft een recensie geschreven voor Sense Restaurant

Gisteren (12-7-12) hier spontaan gaan eten, ik wilde hier al langer heen maar het kwam er eigenlijk niet van. Na een telefoontje die middag, waarbij meteen werd gevraagd of we wensen hadden voor het eten, konden we om 19:00 terecht.

Bij het opnemen van de bestelling kwam de chef zelf vragen of we eventueel nog wensen hadden en wat we zouden willen bestellen. Dat noem ik nog eens service. Helaas ging het hier mis met de communicatie tussen de Chef en bediening. We hadden om bruisend water gevraagd en er werd plat ingeschonken. Klein detail maar eigenlijk mag dit niet fout gaan in een sterrenrestaurant.
    Het eten was geweldig, de sommelier was goed maar wel wat luidruchtig. We konden van andere tafels eigenlijk al horen wat we te eten kregen, dat vonden we wel wat jammer.

Voor het personeel zou ik willen zeggen dat ze vriendelijk zijn maar ze zouden eigenlijk allemaal de zelfde kleding aan moeten hebben, want zeg nou zelf vans aan in een sterrenrestaurant? En toch nog net even die extra moeite doen voor de klanten. (Geen half volle waterglazen volschenken bijvoorbeeld, pas bijschenken als het glas leeg is. Hierdoor moet het personeel op de tafels blijven letten en blijven ze alerter)

Verder een gezellige avond gehad met super goed en super VEEL eten. Kleine hapjes waren het zeker niet, maar daar heb ik me absoluut niet aan gestoord! ;)
    6 gangen waren absoluut voldoende.
    Aanrader voor de mensen die in 's-Hertogenbosch in een ontspannen sfeer goed willen eten voor relatief weinig geld.

2. Maurits B's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Maurits B's profielfoto
    Maurits B heeft een recensie geschreven voor Atelier

Eerste keer dat ik in een top restaurant ben geweest. Wat een ongelofelijk lekker eten en smaakcombinaties die ik nog nooit eerder op heb gehad! Ik had een Bob-wijnarrangement maar als mijn glas leeg was kwam de sommelier steeds aanvullen! Echt top!! We gaan in mei weer, inc met hotel.
    Iedereen moet een keer in zijn leven dit meegemaakt hebben!
    Verder waren de tafels ver genoeg van elkaar gescheiden dus je voelde je wel op je gemak. Personeel dat overal veel vanaf wist en meteen zag als je iets nodig had!

4. Maurits B's profielfoto
    Maurits B heeft een recensie geschreven voor La Cucaracha

Leuke tent om een hapje te gaan eten met wat vrienden in een gezellige en ontspannen sfeer. De kok kwam ons even uitleggen wat de 'Shizzling Fajita's' waren. Erg leuk en we hebben dit dan ook allemaal genomen. De prijzen waren redelijk en het eten was zeker genoeg. Wel wat sterk gekruid volgens sommige van mijn vrienden maar ik hou hier wel van!
    Personeel was redelijk te noemen, leken niet extreem veel ervaring te hebben. En Italiaanse muziek in een Mexicaans restaurant? Daar slaat het restaurant de plank wel een beetje mis!

5. Maurits B's profielfoto
    Maurits B heeft een recensie geschreven voor De Toren

Altijd goede friet, lekker goed doorbakken en je krijgt wel flinke porties. Tegenwoordig kun je zelfs je eigen friet kiezen! Prijzen zijn niet hoog, niet laag dus gewoon gemiddeld. Toppertje hier in de buurt!