• Lid sinds 28 januari 2013

Il Caminetto

Echt

Il Forno

Roermond

Maurice heeft nog geen foto toegevoegd

1. Maurice's profielfoto
    Maurice heeft een recensie geschreven voor Il Forno

Nadat we afgelopen zomer met drie uitgehongerde kinderen na 10 in de avond aankwamen bij Il Forno konden we gelukkig nog eten. Leo maakte plaats en we hebben als koningen in Frankrijk gegeten, dit smaakte super, van alles wat, voorgerechtjes tussengerechten, hoofdgerecht en tot slot een super toetje in van alles wat lekker was. Afgelopen weekend weer geweest en weer net zo lekker als de eerste keer gegeten, niet in een half uur alles naar binnen gewurmd maar lekker drie uur zitten kletsen en eten, kortom het was super. Prijs valt over te twisten maar dat elke Nederlander al gauw klaagt is bekend, maar iemand die dit niet lekker vindt is in een sterren ook ontevreden, wij zullen blijven gaan.

2. Maurice's profielfoto
    Maurice heeft een recensie geschreven voor Il Caminetto

In een woord super, wij gaan minimaal 1 x per maand uitgebreid daar eten, laten Maurizio of Salvatore beslissen, wij zeggen altijd maak maar iets lekkers" vis en vlees, een combi. En eerlijk gezegd dan eet je het lekkerst. Tussendoor gaan we ook afhalen en dan is het gewoon van het menublaadje. Soms moet je een tijdje wachten maar in zo'n zaak snap je dat vanzelf. Druk druk, altijd zit deze zaak vol, dus niet alleen wij vinden het goed en het geruzie op z'n italiaans is top. Je hoeft niet op vakantie, al het goede uit Italië vind je hier bij Salvatore en Liesbeth.