Activiteiten van maud

1. maud's profielfoto
    maud vindt de recensie door Bert en Marianne voor Antep Sofrasi leuk

Afgelopen zaterdag hebben we hier gegeten. We zijn warm onthaald door een gastvrije gastheer; vriendelijk en correct. Hebben heerlijk gegeten; alles vers en goed van smaak.

Op vrijdag- en zaterdagavond is er live muziek; leuk om mee te maken. Prijs ook prima, maar complimenten vooral voor de gastvrijheid en aan de kok. Een absolute aanrader in onze buurt!

2. maud's profielfoto
    maud vindt de recensie door Pieter Bierlaagh voor Antep Sofrasi leuk

Pieter Bierlaagh

Hier hebben we gegeten op zaterdag; het eten was heel lekker maar het muziek was veel te luid. We konden niet praten en we zijn snel weggegaan. Jammer; muziek veel minder hard, aub!

3. maud's profielfoto
    maud vindt de recensie door Tim Doornewaard voor Antep Sofrasi leuk

Heerlijk gegrild vlees van authentieke Turkse houtskoolgrill gegeten! Aardige mensen die daar werken. Zeker een aanrader.

4. maud's profielfoto
    maud vindt de recensie door Yusuf voor Antep Sofrasi leuk

Super lekker eten, voor een redelijke prijs. Hier krijg je de gerechten zoals je die in Turkije ook proeft. Ken weinig betere. Top.!

5. maud's profielfoto
    maud vindt de recensie door dzk voor Antep Sofrasi leuk

Aanbevelenswaardige eetgelegenheid; smakelijke gerechten en vriendelijke bediening. Turkse muziek en het vlees van de grill is al helemaal geweldig en heerlijk !!!!. Een echte aanrader

6. maud's profielfoto
    maud vindt de recensie door Dani Serelli voor Antep Sofrasi leuk

Dani Serelli

Het restaurant staat onopvallend in een zijstraat van de bekende Javastraat. Binnen is het niet heel groot, maar je merkt aan de sfeer en personeel dat je in een gezellig en origineel ''oldscool'' Turkse restaurant bent beland.
    Contact met personeel is voor mij heel belangrijk. Bij binnenkomst merk je meteen al de vriendelijkheid en de gastvrijheid van het personeel. Ook als je eenmaal zit nemen ze de tijd voor je en wordt je echt behandeld als klant, niet als een ''tafel''.
    Het eten, mijn god, ik houd van Turkse eten en heb veel gegeten bij Turkse restaurants. Maar dit is toch nét wat anders. Het vlees is mals als boter en smelt weg in je mond. Ik kan hier vol lof over praten, maar wat ik kan aanraden is om het zelf te proeven, en je zult merken dat ik hier niet voor niets heb geschreven.
    Daarnaast krijg je echt kwaliteit en is de prijs ernaar. Wij hebben eerst soep als voorgerecht daarna ossenhaas en adana besteld, met een aantal glazen turkse rakie en hebben 57 euro betaald. Daarnaast kregen we turkse tapas van het huis (ook ontzettend goed!).
    Over een aantal weken zijn we er weer!

7. maud's profielfoto
    maud heeft Antep Sofrasi toegevoegd als favoriet restaurant