• Lid sinds 13 februari 2011

Vlaanderen

Heerlen

Maud Jacobs heeft nog geen foto toegevoegd

1. Maud Jacobs's profielfoto
    Maud Jacobs heeft een recensie geschreven voor Vlaanderen

Ik ben gisteren met mijn vriend en mijn moeder voor het eerst gaan eten in dit geweldig mooie restaurant. Na eerst telefonisch contact op te hebben genomen werd mij verteld dat een tafeltje voor drie personen helemaal geen probleem was. Bij aankomst nam de gastheer onze jassen aan en werden we naar een gezellig tafeltje voor drie geleid. Tot onze grote verrassing kregen we een speciale valentijnscocktail van het huis omdat het valentijnsweekend is. Speciaal voor deze gelegenheid hadden ze een valentijnsmenu samengesteld en wij hebben besloten alle drie een drie-gangen menu te nemen! Ook de rest van de kaart was helemaal niet duur. We hebben heerlijk gegeten en ondanks dat het restaurant helemaal vol zat kregen we voldoende aandacht van de bediening en hoefden we absoluut niet lang te wachten op onze gerechten. Na afloop kon er netjes aan tafel worden gepint en werden onze jassen netjes aangedaan. Super! Wij zijn alle drie geweldig te spreken over restaurant Vlaanderen. Wij komen zeker weten weer terug!