• Lid sinds 3 juli 2020

O Sole Mio

Amersfoort

Matthijs van den Hoek heeft nog geen foto toegevoegd

1. Matthijs van den Hoek's profielfoto
    Matthijs van den Hoek heeft een recensie geschreven voor O Sole Mio

Voor de eerste keer naar O Solo Mio in Amersfoort. Bij binnenkomst hadden wij onze verplichte QR code in de hand maar dat hoefde niet, daar deden hun niet aan werd ons verteld. Niemand werd er gecontroleerd op hun QR code!
    Aan de tafel hebben wij onze bestelling gedaan samen een carpaccio vooraf mijn vrouw als hoofdgerecht scalloppino della casa en ik nam zoals op de menukaart stond scampi sasso 5 scampi, s in een waanzinnig lekkere knoflook gebakken (zo stond het op de kaart)
    ik ben niet zo van een slechte review schrijven maar moet helaas dit vandaag wel doen.
    De carpaccio is smakeloos en waterig een enkel pijnboom pitje en bestrooid met een matig kaasje (12.50 Euro) per stuk. En daarna kwam ons hoofdgerecht, ik had mij al helemaal verheugd op de overheerlijke scampi, s. het tegendeel was waar, de scampi, s waren zowiezo naar mij inzien uit de diepvriezer en ook nog eens veel te lang gebakken veel te stevig en kurkdroog! (25.50 Euro) en dit alles dreef in een sausje wat ik niet kon thuisbrengen wat smaak betreft, zeker geen overheerlijke knoflook! Om de gezelligheid een beetje te bewaren heb ik dit maar gelaten voor wat het was. Ondertussen heb ik kenbaar gemaakt aan een serveerster wat betreft de scampi, s, haar antwoord was ik zal het doorgeven! Al vrij snel naar het eten wilde ik naar huis. Toen we onze jas hadden aangetrokken gingen wij afrekenen. Bij de kassa heb ik nogmaals kenbaar gemaakt aan een andere serveerster over onze ervaring. Haar antwoord was ook ik zal het doorgeven en misschien wilt u een kopje koffie. Dit hebben wij niet gedaan omdat we de jassen al aan hadden en wij ook geen koffie s, avonds drinken.
    En kleine 100 euro uitgegeven en behoorlijk teleur gesteld naar huis :-(wij komen hier nooit meer!

2. Matthijs van den Hoek's profielfoto
    Matthijs van den Hoek heeft een recensie geschreven voor In den Kleinen Hap

Samen met mijn vrouw wezen lunchen. Mijn vrouw had een broodje carpaccio besteld en ik een salade gerookte kip. Juist de salade is waarom ik hier recensie wil achterlaten! Wat een enorm slechte salade, deze was klein van formaat saai en kurkdroog. Het was meer een bak met oude verlepte sla met droge croutons een stukje ei en 2 schijfjes tomaat met erdoorheen geroerd wat stukjes gerookte kip die ook nog eens kurk droog was. Deze salade zou geserveerd worden met een kerry dressing deze was met 4 kleine drupjes op de gehele salade aanwezig. Naar een paar hapjes gekauwd te hebben ben ik maar wat gaan zeggen over deze zeer slechte kurkdroge en vooral smaakloze salade. Hier had men een oplossing voor, gewoon dressing er overheen gieten. En nog een extra bakje dressing erbij. En dit kost dan 18 euro! Het broodje carpaccio was ook matig maar wel te eten. Bij afrekenen heb ik nog eens tegen de bediening mijn ervaring verteld, het enigste wat deze hierop als reactie gaf, ik zal het doorgeven. Geen compensatie helemaal niets. Ik kan iedereen adviseren ga hier niet eten! Wij komen in ieder geval nooit meer terug.

1,9