• Lid sinds 30 juni 2019

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Matt Ias heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Matt Ias's profielfoto
    Matt Ias vindt de recensie door Esther voor Het Kabouterwoud niet leuk

Heerlijk gegeten afgelopen weekend en een erg fijne sfeer! Erg gericht op kinderen maar ook zonder kinderen erg leuk. Komen hier zeker terug!

2. Matt Ias's profielfoto
    Matt Ias vindt de recensie door Scholtens voor Het Kabouterwoud niet leuk

Scholtens

Heel lekker gegeten, complimenten aan de koks en aan het personeel. Zeker een aanrader!

3. Matt Ias's profielfoto
    Matt Ias vindt de recensie door Ancher voor Het Kabouterwoud leuk

We hadden voor 12 personen gereageerd en we zouden onbeperkt 3 uur lang mogen eten van pannenkoeken met koude en warme gerechten. Bij binnenkomst gevraagd naar een andere plek omdat het zo warm was in de serre. Dit was helaas niet mogelijk, gezien drukte. Begrijpelijk, dus we gingen gewoon zitten. Kwam de baas vervolgens melden dat we dan maar een andere dag hadden moeten reserveren ivm dat het de hele week al heet was (pardon?) Dat was voor ons niet mogelijk. Deze reactie was meteen al een minpunt. Na een uur en een kwartier wachten stond het eten pas klaar. Dit was ECHT NIET voldoende voor het aantal personen. Bovendien werden we er door de eigenaar van tevoren al op geattendeerd dat wij onze 'handen niet als hijskranen' moesten gaan gebruiken en dat het dunne pannenkoeken waren. Het beleg werd niet aangevuld, maar de pannenkoeken wel. Uhmmm daar betalen we voor? Het is toch ONBEPERKT? Bovendien noemde de baas ananas en geraspte kaas een koud gerecht. Nou sorry hoor maar dat is toch echt een topping. Als laatste werd er dan ook nog door de baas benoemd dat we maar beter hadden moeten lezen toen we de drankjes gingen afrekenen.. Totaal respectloos naar je gasten toe! Toen we vervolgens naar een ander restaurant gingen zagen we dat de gasten die er VOOR ons waren toen pas hun eten kregen. Deze baas is totaal geen restaurant waardig.

1 positieve stem1 negatieve stem
  4. Matt Ias's profielfoto
    Matt Ias vindt de recensie door estherh voor Het Kabouterwoud niet leuk

Prima gegeten. Heerlijk stokbrood(luchtig van binnen, krokant van buiten) met 3 soorten "smeersels" bij het broodplankje. Voor iedereen dus wel iets lekkers. Geen dikke meelbal pannenkoek. Dun en goed gebakken. Vlotte en vriendelijke bediening. Aanrader.

5. Wilco wijbenga

Slechtste restaurant ooit uur wachten en dan heb je 3 skrale bakjes beleg voor op je pannenkoek terwijl er op de advertentie staat warme en koude gerechten en dan krijg je pannenkoek met een bakje kersen en een bakje ananas en dat noem je warm en koud gerecht en dat voor 27,50 als je gesloten word lach ik je uit je moet je schamen.
    Ze zouden je gelijk de bak in moeten sturen.
    Gr Wilco Wijbenga

6. Matt Ias's profielfoto
    Matt Ias vindt de recensie door Aimée Duchateau voor Het Kabouterwoud niet leuk

Heerlijk gegeten. Leuk restaurant voor kids. Jammer dat er een andere asociale gast heel hard ging schreeuwen(schelden) door het restaurant omdat ze het ergens niet mee eens was. Maar hier kan de eigenaar niks aan doen natuurlijk.