• Lid sinds 5 juni 2011

Matt & Esther heeft nog geen foto toegevoegd

1. Matt & Esther's profielfoto
    Matt & Esther heeft een recensie geschreven voor De Ossenstal
    Nederlands Epe

Prachtig en rustig in de bossen bij Epe gelegen, dit sfeervolle, gezellige en kindvriendelijke pannenkoekenrestaurant heeft ons een enorm positieve ervaring geleverd. Vriendelijke begroeting bij de ingang, mooie plaatsen gekregen aan het raam en vlakbij de speelhoek. Onze 2 kinderen (6 en 3) vonden het heel leuk. Voldoende ruimte tussen de tafels en comfortabele stoelen. Personeel was erg vriendelijk en vlot: drankjes werden digitaal doorgegeven en stonden 1 minuut later al op de tafel. Ook onze gerechten (2 Ozzy pannenkoeken met eetbare kleurplaat, een Griekse pannenkoek en een pannenkoek met kaas en ui) kwamen snel en smaakten fantastisch. De kinderen vonden het geweldig dat ze hun pannenkoeken zelf mochten beschilderen (met zoet beleg en een kwast). Ook de nagerechten (de kinderen een eigen beker met ijs, slagroom, lolli en wij een weckpotje Bastogne) waren lekker. Als we weer in de buurt van Epe zijn, gaan we zeker nog eens terug.

2. Matt & Esther's profielfoto
    Matt & Esther heeft een recensie geschreven voor Listers
    Internationaal Eindhoven

Vandaag hier wezen eten, 3-gangen menu. Hoewel het eten ons erg beviel, liet de bediening erg te wensen over. Allereerst stonken onze glazen, dus vroegen we om nieuwe. De serveerster begon zelf te ruiken! Lekker wantrouwend dus, hoe moeilijk is het om gewoon nieuwe glazen neer te zetten? Toen we nèt klaar waren met ons hoofdgerecht (ik prikte nog een pennepasta met mijn vork), stond prompt de serveerster aan onze tafel. "Had het gesmaakt?" en hoppa: onze borden werden al gepakt. "Oh, was u nog niet klaar?" We lieten het maar meenemen. Na ons dessert vroeg ze of we nog koffie of thee wilden. Dat wilden we wel, maar vervolgens kregen we 1 min. lang niets. De serveerster was nergens te bekennen, tot we haar plots in normale kledij weg zagen gaan. Niks doorgegeven dus en gewoon naar huis. Toen maar de rekening gevraagd en alles uitgelegd. Excuus van de ober: "Het is vandaag zó rustig, dat de vibe er een beetje uit is." Rustig? Citaat van de website: "Restaurant Listers Parkzicht is druk bezocht en regelmatig volgeboekt. Reserveren is daarom aan te bevelen." Eh... Snapt u het nog? Bovendien, dat excuus is natuurlijk geen excuus. Voor ons geen Listers meer, ondanks het lekkere eten.