• Lid sinds 26 december 2017

Toraja

Den Haag
  2. Toraja

Den Haag

Mato heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mato's profielfoto
    Mato vindt de recensie door Mato voor Toraja leuk
    Indonesisch Den Haag

Lekker eten vooral: gado-gado indonesië, varkens saté, saté ajam. Ik bestel altijd rijst, gado-gado Indonesië, varkens saté of saté ajam. De saté is vers van de grill ook gado2 indonesia ge-Oelek.

2. Mato's profielfoto
    Mato heeft een recensie geschreven voor Toraja

3. Mato's profielfoto
    Mato vindt Toraja leuk

Mato

4. Mato's profielfoto
    Mato vindt de recensie door Cees Berk voor Toraja leuk
    Indonesisch Den Haag

Heerlijk authentiek Indonesisch eten en alles wordt vers gemaakt. Dus als je iets speciaals wilt kan het wat langer duren. De inrichting is eenvoudig maar gezellig. En de bediening is altijd in voor een gezellig kletspraatje.

Hoewel iets uit het echte centrum van Den Haag, meer dan de moeite waard om erheen te rijden. Het eten is echt fantastisch!!! En de prijzen zijn niet meer van deze tijd.

5. Mato's profielfoto
    Mato vindt de recensie door Mike voor Toraja leuk
    Indonesisch Den Haag

Gezellig, klein maar topkwaliteit EN goedkoop! aanrader!!!

6. Mato's profielfoto
    Mato vindt de recensie door frank voor Toraja leuk
    Indonesisch Den Haag

Inrichting niet mooi. Maar het eten is echt perfect, én goedkoop!

7. Mato's profielfoto
    Mato vindt de recensie door martin voor Toraja leuk
    Indonesisch Den Haag

Ik was hier een jaar geleden. Toen was het heel goedkoop maar sinds 15 maart 2009 zijn de prijzen verhoogd daardoor blijven volgens mij de klanten weg waardoor de omzetsnelheid afneemt en daardoor ook de kwaliteit.

6,1
  8. Mato's profielfoto
    Mato vindt de recensie door Goede eter voor Toraja leuk

Goede eter

Bedienig mag wel vrolijker, en de inrichting is niet sfeervol.

Een gezellige muziek op de achtergrond kan wonderen doen, is koud en tochtig overal.

En het eten was ook matig, terwijl ik helemaal niet zo'n moeilijke eter ben. Als je naar een restaurant gaat, hoe eenvoudig ook, moet je iets kunnen bestellen wat je thuis niet kan nadoen.

In mijn geval was het niet zo..............

4,5
  9. Mato's profielfoto
    Mato vindt de recensie door eric-jan voor Toraja leuk
    Indonesisch Den Haag

Geweldig eten voor een zeer redelijke prijs in een wel zeer sobere omgeving. Bediening is zwijgzaam maar vriendelijk, kleine wijzigingen zijn nooit een probleem. Ga voor de rijsttafel en vergeet beslist niet om de "doggy-bag" te vragen!

10. Mato's profielfoto
    Mato vindt de recensie door kees voor Toraja leuk
    Indonesisch Den Haag

Echt ouderwets Indisch lekker !
    Vooral de daging smoor met sambal. Het echte Indische eten; Waar vind je dat nog?

11. Mato's profielfoto
    Mato vindt de recensie door Matthieu voor Toraja leuk
    Indonesisch Den Haag

Afgelopen zondag bij Toroja genoten van de zeer uitgebreide Toroja rijsttafel. Het was even wachten, maar dan krijg je ook een echte home cooked indonesche rijsttafel om je vingers bij af te likken. Super Bagus! Vooral de sateh kambing en garnalen in pittige cocossaus waren exceptioneel lekker. Zoals bij elke rijsttafel, ook hier uiteraard te veel om allemaal op te eten. Meestal laat ik de rijsttafelrestjes voor wat ze zijn, maar dit keer heb ik het aanbod voor de doggy-bag gretig aangenomen. Zo kon ik op maandag nog een keer genieten. Als klap op de vuurpijl lijken Toroja's prijzen meer op dat wat je in Indonesië zelf verwacht. Ik kom hier zeker terug.

12. Mato's profielfoto
    Mato vindt de recensie door Juul voor Toraja leuk
    Indonesisch Den Haag

Heerlijk echt Indonesisch eten, ze hebben het restaurant opgeknapt en het is er nu heel sfeervol en gezellig eten. Ik vind de aanrader echt de saté kambing en de rendang....echt heerlijk! De rijsttafel is ook een aanrader, heel veel gerechten voor een zeer lage prijs! Lekker eten voor weinig waar vind je dat nog! Wij komen zeker terug!

13. Mato's profielfoto
    Mato vindt de recensie door Rens voor Toraja leuk
    Indonesisch Den Haag

De prijs kwaliteit verhouding en de smaak zijn voor mij de hoofdzaak en dus top

14. Mato's profielfoto
    Mato vindt de recensie door laurens voor Toraja leuk
    Indonesisch Den Haag

Eten is werkelijk heerlijk. Vlees is zeer mals en mager. Smaak is top. Aanraders zijn de sate kambing en babi van de houtskoolgrill. Nasi goreng dwaja is om te watertanden, lekker pittig. Verder zijn de gerechten als tahu telor en ajam pagang ketjap zalig. Kan zo nog wel uren doorgaan.

Inrichting is verbeterd. Ziet er nu veel gezelliger uit. Soms staat er ook een muziekje aan. Bediening is ook vooruit gegaan, maar ga er aub niet eten als je haast hebt. Heb je wel haast dan is alvast telefonisch bestellen een tip! Prijzen zijn heel erg schappelijk.

15. Mato's profielfoto
    Mato heeft gereageerd op een recensie van Toraja