1. Mexicaans Goes

We waren op een dinsdag in Goes en besloten na de reviews op eet.nu een hapje te eten bij Rio Santa. Ondanks dat we wat vroeg waren, mochten we plaats nemen aan een tafeltje aan het raam.

Samen deelden we een bakje nacho's als voorafje. Daarna nam ik de spareribs en m'n tafelgenoot de enchedilla's. Beiden hadden we genoeg aan het hoofdgerecht, de salade van de saladebar hebben we daarmee laten zitten. De portie van de ribben was voor mij ruim voldoende, ze waren heerlijk mals en het vlees kwam er zo vanaf.

Als afsluiting namen we allebei een koffie, meer kon er echt niet meer bij. En die koffie was dan ook het enige wat een beetje tegenviel...

Maar voor de rest, prima gegeten, vriendelijke bediening en ruime porties!

2. Wij hadden gereserveerd met een bon van vakantieveilingen, door omstandigheden konden we pas 'n afloopdatum vd bon. Dit hebben we voorgelegd aan No Nonsense, en het was geen probleem, mits we een datum en tijd afspraken, super!

We hebben beiden een drie gangen menu gekozen, alles was met zorg bereid en smaakte heerlijk. De bediening hield goed in de gaten of er misschien lege glazen op tafel stonden, ook werd er regelmatig gevraagd of alles naar wens was.

Bij het dessert wilden we beiden iets wat niet bij het driegangen menu hoorde, hier werd niet moeilijk over gedaan en dit werd ook niet als extra gerekend!

Wij hebben hiertegen lekker gegeten en zullen hier zeker vaker naartoe gaan!