• Lid sinds 1 november 2015

Tekinev

Groningen

Martine Hofman heeft nog geen foto toegevoegd

1. Martine Hofman's profielfoto
    Martine Hofman heeft een recensie geschreven voor Tekinev

Gisteravond wezen eten bij Tekinev en het was in 1 woord geweldig! De eigenaar is zeer vriendelijk en loopt zeer regelmatig even bij de tafel langs. Werd in het begin direct gezegd dat er 2 personeelsleden ziek waren en dat het daarom iets langer kon duren. Geen probleem, geen straf om hier te moeten wachten. Bedienende dame was ook zeer netjes en erg gezellig.

Eten was erg heerlijk. Voorgerecht was meze, heerlijke kleine gerechtjes wat allemaal super smaakten. Ook het hoofdgerecht was verrukkelijk, alles zo netjes opgediept, vol van smaak en veel verschillende bijgerechten. Erg lekker allemaal. Mijn man heeft nog een dessert gehad, de baklava, ook deze vond hij erg lekker.

Het enige grote minpunt van deze avond vonden wij een andere klant. Een groepje jonge dames zaten er ook te eten en 1 dame wist zich niet te gedragen, ze zat contstant met haar benen en schoenen languit op een bank! Dit is zeer ongepast in een restaurant. Ik heb de eigenaar een paar keer bij hun tafel gezien en volgens mij is er iets van gezegd, maar daar had de jonge (onbeschofte) dame lak aan! Onbegrijpelijk dat je zo respectloos kunt zijn naar een ander toe. Als ik de eigenaar was had ik haar zonder pardon buiten de deur gezet!

Wij komen zeker nog een keer terug om hier te eten.