Activiteiten van Martin

1. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Witte Olifant

Afgelopen weekend de nieuwe kaart geprobeerd, zeer malse kipfilet en top risotto! Een lekker wijntje erbij en kwaliteits bediening. Voor herhaling vatbaar.

2. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Norgerhout
    Internationaal Norg

Heerlijke carpaccio gehad, niet die kant en klare rommel. Daarna goede portie spare ribs, en als klap op de vuurpijl een goede tiramisu, was top voor elkaar! Wij komen hier zeker weer terug!

3. Martin's profielfoto
    Martin heeft gereageerd op een recensie van Norgerhout

Ik denk dat je dan niet het juiste restaurant hebt gehad, wij hebben hier nu meerdere malen gegeten en t was telkens goed voor elkaar.
    De lasagne gaf juist een smaakexplosie in je mond, zo veel verschillende goede smaken bij elkaar!
    ik heb dit nieuwe stel nog niet kunnen betrappen op een fout, 4x geweest en 4x prima!

trek je niets aan van zo'n commentaar, jullie zijn goed bezig! Wij komen zeker nog wel terug!!!

4. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Norgerhout
    Internationaal Norg

Afgelopen weekend hier gegeten met de familie, was super goed voor elkaar. Je kan zien dat het restaurant nieuw leven ingeblazen krijgt, vlotte bediening, goede keuken met goede kaart, kortom helemaal goed.

Minpuntje is het plafond, maar daar werd aan gewerkt beloofde de eigenaar ons.

5. Martin's profielfoto
    Martin heeft Norgerhout toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Internationaal