Caffé Chicco

3. Paddy's Food & Drinks

Martin W Schmallenberg heeft nog geen foto toegevoegd

1. Martin W Schmallenberg's profielfoto
    Martin W Schmallenberg heeft een recensie geschreven voor Caffé Chicco

Onlangs met mijn broer hier wezen eten, en ik moet zeggen in 1 woord: geweldig, we hebben hier een broodje verschrikkelijk gegeten, top, een lekkere bak koffie erbij, leuke en gezellige ambiance, bediening is uiteraard wereld klasse, deze lunch room annex restaurant is een echte aanrader.

2. Ik kom regelmatig eten bij Paddy's @ Doetinchem. Bij het voorgerecht krijg je altijd lekker stokbrood met sausjes. De gebakken aardappeltjes bij het hoofdgerecht zijn heerlijk. De gerechten op de kaart wisselen regelmatig en je kan ook seizoensgerechten eten. Vorige week nog een port & wildavond gehad... 4 gangen gerecht en bij elke gang kreeg je een bijpassend glas wijn / port. Persoonlijk vind ik de nagerechten het lekkerste. De sfeer is gezellig en de bediening is goed. Heb je extra wensen of wil je aanpassingen aan een gerecht bij Paddy's is dat geen enkel probleem.

3. Supergezellige ambiance, goede en attente bediening, eten toppie en geweldige locatie in het hart van de stad!
    Voor herhaling vatbaar!

4. Martin W Schmallenberg's profielfoto
    Martin W Schmallenberg heeft een recensie geschreven voor Paddy's Food & Drinks

Afgelopen weekend meer dan grandioos gegeten in Paddy's, Ossehaas puntjes is een absolute aanrader, een mooi glas wijn erbij, perfect.
    Ambiance vind ik het beste van Doetinchem, bediening geweldig, een 10 met een griffel.

5. Tijdens de kerstdagen hier voortreffelijk gegeten, erg lekker en met een prima service en prijs.
    Niet alleen is het eten er erg goed, maar ook de sfeervolle ambiance vinden wij belangrijk, kortom super.
    De eigenaar erg vriendelijk en behulpzaam,voor ons een aanrader