• Lid sinds 23 februari 2014
Van restaurant:

1. Kroonenburg

Amersfoort

Martin Drenth heeft nog geen foto toegevoegd

1. Martin Drenth's profielfoto

Beste Marjo,

Ik ben uiteraard zeer benieuwd naar jullie ervaring van jullie diner afgelopen donderdag. Ik het zou zeer kunnen waarderen als je daar een recensie over zou willen schrijven. Alvast bedankt.
    Met vriendelijke groet,

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Martin Drenth's profielfoto

Beste Marjo,

Zou je mij je telefoon nummer willen mailen? Dan wil ik je graag een nieuwe arrangement aanbieden voor 2 personen op mijn kosten. We hadden die avond erg veel passanten die zonder reservering kwamen dineren. Helaas is dat ten koste gegaan van uw arrangement. Dat zou niet mogen maar is helaas wel gebeurt.

Ik hoop dat u ingaat op mijn voorstel.
    info@grandcafekroonenburg.nl
    Met vriendelijke groet,
    Martin Drenth

4. Martin Drenth's profielfoto

Geachte heer /mevrouw,

Wij garanderen bij gereserveerde diner en movie arrangementen dat u op tijd in uw film zit. Dat is niet te garanderen bij passanten, sorry. Indien u een standaard arrangement heeft is dit 2 gangen. Ik ben erg benieuwd onder welke naam u gereserveerd had en wanneer. Als blijkt dat dit een fout door ons is zal ik het arrangement aan u vergoeden. Ik verneem graag uw reactie.

5. Martin Drenth's profielfoto
    Martin Drenth heeft gereageerd op een recensie van Kroonenburg

Beste Rob, Jammer dat jullie bezoek aan Kroonenburg niet in de smaak is gevallen.
    Bedankt voor je opbouwende kritieken , daar kunnen we zeker wat mee. Al wil ik je wel mee geven dat de Bavaria bierglazen er al ca 6 jaar zijn en de prijs € 2,40 voor Amersfoortse begrippen een gemiddelde is voor 200 cc.
    De hamburger word dagelijks gemaakt van 100% rundergehakt, zo vanuit de slager geleverd, wellicht dat de gebruikte kruiden niet in de smaak vallen.
    Ik ben van mening dat € 80 voor 3 personen niet boven gemiddeld is voor hetgeen u genuttigd heeft.

Al met al kan ik je opbouwende kritieken erg waarderen en wil je dan ook een dinerbon doen toekomen twv € 60,00 in de hoop dat ik je dan een betere indruk kan geven van Grand Café Kroonenburg. Met vriendelijke groet, Martin Drenth

6. Martin Drenth's profielfoto
    Martin Drenth heeft gereageerd op een recensie van Kroonenburg

Geachte heer/mevrouw, Spijtig om te lezen dat niet alles naar wens was. De ossenhaas puntjes en tournedos serveren wij op 200 gram, dat is toch wel boven het gemiddelde.
    Het bios menu a € 29,50 p.p. bestaat uit een 2 gangen keuze menu met een keuze uit 4 gerechten per gang. De upgrade a € 3,50 is voor een 3 gangen menu en de volgende upgrade is naar a la carte 3 gangen menu.
    Totaal € 35,95 p.p.
    3 gangen incl. een bioscoopkaartje a € 9.00 .
    Volgens ons is € 26,95 een heel mooi bedrag voor 3 gangen a la carte en toch ook wel een marktconforme prijs.
    Wij werken met dagverse producten en daardoor laat de marge het niet toe om een 3 gangen menu nog goedkoper aan te bieden als dat wij al doen.

Om u enigszins tegemoet te komen voor een volgend bezoek wil ik u graag een upgrade naar keuze van het huis aanbieden.

7. Martin Drenth's profielfoto
    Martin Drenth heeft gereageerd op een recensie van Kroonenburg

Geachte heer Stolwijk, wij hebben uw tip ( soepkeuze) besproken en deze zal deze week nog op de bioskaart worden gezet. Bedankt voor uw feedback.

8. Martin Drenth's profielfoto

Geachte heer Braamhaar,
    Jammer dat u dit niet aangegeven heeft bij de bediening, dan hadden wij met alle liefde een nieuwe naar uw wensen aangepaste omelet voor u gemaakt. De Kroonenburg omelet word namelijk bereid met sambal manis zoals duidelijk op de kaart vermeld staat bij dit gerecht. Het is zeer spijtig te lezen dat u ons op dit platform hier op afrekent terwijl dit toch zeer duidelijk benoemd staat in onze kaart.

9. Martin Drenth's profielfoto
    Martin Drenth heeft gereageerd op een recensie van Kroonenburg

Beste Els van der Hoeven, Op onze website, facebook pagina en hier op eet.nu staat duidelijk vermeld dat we op zondag gesloten zijn. Ik snap dan ook uw reactie niet zo goed. Wij hadden afgelopen vrijdag een eenmalige try out met onze huisband op de vrijdagmiddag en inderdaad was het geluid iets te hard voor dit tijdstip. Onze excuses hiervoor.