• Lid sinds 10 augustus 2018

1. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Pasticcio

Alles was lekker en ook voldoende keuze. Goede bediening. Beste pizza van de regio.

2. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door Martin voor Pasticcio leuk

Via eet.nu vlot kunnen reserveren. Bij aankomst in het restaurant zijn we warm ontvangen en we kregen een tafel toegewezen. Het menu werd uitgelegd ende drankjes worden opgenomen. We kozen voor bruschetta en scampi als voorgerecht. Het was een goede start. Alles was goed gekruid en goede porties. Vervolgens zalm en spaghetti met sampi en radicchio. De smaken waren erg verrassend en de opmaak was heel mooi. Afgesloten met scroppino en heerlijke tiramisu. We hebben heerlijk gegeten!! Dankjewel

3. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Pasticcio

Alles was tot in de puntjes verzorgd bij Pasticcio. Het verrassingsmenu bestond uit risotto scampi champagne en duo van zeebaars en scampi. Kazen ipv. zoet was geen probleem! Onze verwachtingen werden heel goed ingevuld. Er heerst een heel gezellige sfeer.

4. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door Krista voor Pasticcio leuk

Ik eet hier zo graag, altijd vers en een goede sfeer, echt een autentieke Italiaanse keuken! Met ook een goede wijn kaart.

5. Martin's profielfoto

6. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door M.de Vries voor Pasticcio leuk

M.de Vries

Heerlijk gegeten! Prijs kwaliteit uitstekend. Zeer vriendelijke bediening. Zeker n aanrader!

7. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door Ingrid voor Pasticcio niet leuk

Ingrid

Gister met 4 personen gegeten. Wij hadden ons erg verheugd op een 4-gangen menu welke we via Social Deal gekocht hadden: Normaal kost dit 45 euro, nu voor de helft. Er werd weliswaar een beperkt menu geserveerd maar dit zag er lekker uit.
    We bestelden een fles droge witte wijn, de wijnkaart werd ons niet aangeboden en er werd ook niet gevraagd of we voorkeur hadden voor een bepaalde soort. Misschien hadden ze er maar 1, ik weet het niet, maar zeg dat dan.
    Na buiten 1 glaasje gedronken te hebben besloten we om binnen te genieten van ons menu.
    Ik vroeg om een karaf/glas/oid kraanwater voor bij de wijn. Eigenaresse merkte op dat ze dat niet hadden. Waarop mijn moeder reageerde dat het niet echt gastvrij was. De reactie van de bediening was letterlijk als volgt: 'Dat is dan uw mening, mevrouw. In Italie betaal je altijd voor water en zelf voor een tafelkleed'.
    Daar kun je het dan mee doen. Het is dat we reeds betaald hadden via Social Deal anders waren we echt ergens anders gaan eten.
    Eenmaal binnen kregen we de gerechten: risotto met tomaat, bruschetta, carpaccio. Of mijn broer brood bij zijn carpaccio wilde? Welliswaar 2 schijfjes brood.
    De aspergesoep volgde, deze was niet echt op smaak, iedereen aan tafel moest er nog peper en zout aan toevoegen. Zonde, hoeft niet nodig te zijn.
    Het hoofdgerecht was een witvis met gegrilde groente en een spaghetti. Het was dat er een pestosasus/olie bij de vis zat maar ook deze was vlakjes/flauw van smaak.
    Het toetje tiramisu was wel luchtig van smaak maar bij mijn moeder zat er een grote suikerklont in.
    Tijdens het diner hebben we de eigenaresse/gastvrouw niet meer gezien of gehoord. Dit liet zij over een aan meisje uit de bediening welke voor de eerste dag werkzaam was. Iedereen moet leren, daar hebben we alle respect voor maar als gastvouw dien je je gasten wel welkom te laten voelen.
    Voor ons dus zeker geen topper. Jammer dat je dan toch nog 150 euro kwijt bent. Wij komen hier niet meer terug.

8. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door Bart voor Pasticcio niet leuk

Risotto van gewone rijst. Brood zonder "smeersels" of olie. Jassen maar over de stoel. Afwezige bediening. Niet meer voor ons.

2,3
  9. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door Joshua voor Pasticcio leuk

Goed eten voor een nette prijs. Zeker voor herhaling.

10. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door L Jacobs voor Pasticcio leuk

L Jacobs

Tsja....een etentje met mijn vrouw, zus en zwager..totaal met 4en. Vooropgesteld...eten was ok...jammer alleen dat vlees en vis voor 4 pers op 2 borden opgediend werden. Jassen op de leuning stoel gehangen, als er een kapstok was werd er door niemand op gewezen. Pasta opdienen enkele minuten na vlees en vis. Bediening had beduidend meer tijd voor bekenden aan naastgelegen tafeltje. Nimmer werd geinformeerd of alles naarwens was. Salade bestellen bij de maaltijd bleek niet gemakkelijk maar werd uiteindelijk geregeld. Een borrelglaasje Limoncello ( jeneverglasformaat) € 6,50 !!. Totaal aftikken 170 euro...wat zou het leuk zijn geweest dat drankje de la casa.
    Sorry maar voor ons geen herhaling vrezen we....leer er iets van zouden we zeggen!!

11. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door paul voor Pasticcio leuk

Italiaans eten zoals het hoort. Verse ingredienten, mooie borden en vriendelijke bediening in een mooi restaurantje.

12. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door bruno voor Pasticcio leuk

AL 3 keer geweest eten en telkens heel goed.
    Steeds verse ingredienten en op een mooie manier gepresenteerd.
    Een gezellige sfeer en correcte bediening.
    Wij komen zeker terug!

13. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door Jaak voor Pasticcio leuk

Vanavond met mijn familie hier gegeten. Het eten was voortreffelijk alsook de bediening. Ondanks het koude weer was het binnen lekker warm.

14. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door Graaf voor Pasticcio leuk

Alles was dik in orde, niks op aan te merkem, het was druk en alles verliep prima.

15. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door Janssen voor Pasticcio leuk

Knusse eetgelegenheid met vriendelijk personeel… die heerlijke gerechten rond brengen.
    Een leuke avond gehad onder het genot van lekker Italiaans eten.

16. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door Sylvia voor Pasticcio leuk

Lekker gegeten in dit Italiaans restaurant. Royale porties dus je gaat er echt niet met honger naar buiten. Leuke bediening en een gezellige sfeer. We waren met 7 personen maar hoefden niet lang op ons eten te wachten.

17. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door Lohman voor Pasticcio leuk

Erg lekker gegeten, verse producten en genoeg keuze. Ook was de bediening snel en vriendelijk.

18. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door Bert Steegmans voor Pasticcio leuk

Wederom prima eten, gezellig Top Pizza.

19. Martin's profielfoto
    Martin vindt Tante Pietje niet leuk