• Lid sinds 28 maart 2011

AnyTyme G.J. Erica

Erica

Martijs heeft nog geen foto toegevoegd

1. Martijs's profielfoto
    Martijs heeft een recensie geschreven voor AnyTyme G.J. Erica

We hadden een rit gemaakt van Den Haag naar Erica, om daar iets aan te schaffen via Marktplaats. Wij kwamen de snackbar binnen en vroegen of wij even naar de toilet mochten. Ze konden duidelijk horen dat wij niet uit de buurt kwamen. We mochten niet naar de toilet, want ze hadden geen toilet! Toen vroeg ik het meisje die dat zei, hoe het personeel dat dan doet. Iedereen achter de toonbank keek mij verbaasd aan en zei niets. Vervolgens zei het meisje:" Oke wie kan ik helpen?"

Belachelijk! Ik zei dat ik het maar raar vond dat een snackbar als deze geen toilet voor de klanten heeft! Toen zei er uiteindelijk een ander meisje achter de toonbank, dat ik wel even naar de toilet kon in het cafe naast de snackbar.

Vervolgens moesten wij heel lang wachten op ons eten. Er zaten allemaal mensen te wachten voor de afhaal. Eerst werden deze allemaal afgewerkt en toen kwam ons eten pas.

Ik had een broodje hamburger speciaal besteld. Op de foto op de menukaart stond deze afgebeeld met gebakken uitjes en een blaadje sla. Ik kreeg een droog broodje met een hamburger en rauwe uitjes en een klodder saus. Toen ik met de menukaart naar het meisje achter de toonbank ging en zei dat ik niet had gekregen wat ik had besteld, zei ze dat ik erbij had moeten zeggen dat ik gebakken uitjes op de hamburger speciaal had gewild. Ik zei dat dit niet op de menukaart stond. Belachelijk!

Het eten was verder goed, maar de bediening en service slecht!