Activiteiten van Martijn

1. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Mo Lón
    Lunchroom Arnhem

Goede broodjeszaak in het centrum van Arnhem. Al producten zijn vers en de broodjes worden gemaakt waar je bij staat. Relaxte sfeer, goed eten en een goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader! Oh ja de koffie is ook goed!

2. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Silk Road
    Vietnamees Arnhem

Kom hier alweer een aantal jaren, elke keer top. Afgelopen week geweest met een aantal collega's. Eén van de collega's heeft hele specifieke dieet wensen die ook geen probleem waren. Het concept is simpel, geen kaart en heerlijke gerechten. Je kunt aangeven waar je van houdt en wat je minder of niet lekker vindt, hier wordt dan rekening mee gehouden. Elke keer weer een leuke plek om lekker en lang te tafelen.

3. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Restaurant Brick

Samen met vrienden wezen eten. Leuk restaurant, goed ingericht, sfeervol en ontspannen.

Het eten was keurig en smaakvol, zeker in verhouding met de prijs.

Bediening was vlot en attent maar verslapte aan het eind van de avond.

Goede plek om een gezellige avond voor een goede prijs te eten.

4. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Café Sint Jan

Ga hier regelmatig met collega's lunchen vanwege de uitstekende lunchkaart. Ook een goede plek om langs te gaan als je een goede hap wilt na een dag winkelen.

De service is goed en over het algemeen is het personeel erg attent. Je kunt zowel binnen als buiten zitten en in de zomer is het terras nog groter omdat ook de overkant wordt gebruikt.

Mijn twee favorieten zijn de uitsmijter Sint Jan en de Sate.

5. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Bistro de Bok

Samen met mijn vrouw wezen eten voordat wij naar de bioscoop gingen.
    Kregen snel een plaatsje in een vol restaurant. Wel recht op de tocht en daarin waren wij niet de enige.

Vooraf had ik de champignonsgratin. De smaak was zuur en de champignons dreven in het water. Niet geslaagd. Als hoofdgerecht een bokspies en mijn vrouw had de spareribs. De bokspies was smakeloos. Het vlees was lekker gaar en zag er goed uit, maar had geen enkele smaak van zichzelf. De bijgeleverde aardappeltjes waren aardig, de groenten nodigden niet uit tot proeven. De bediening is correct maar niet erg attent. Glazen worden meegenomen zonder te vragen of je nog wat wilt drinken. Opletten dus.

Voor één voorgerecht, twee hoofdgerechten, vier biertjes, één toetje en een dubbele espresso moest bijna zestig euro worden afgerekend.

In mijn optiek een uiterst slechte prijs kwaliteit verhouding. Voor een snelle kwaliteitshap voor een redelijke prijs moet je hier niet zijn.

1,5