• Lid sinds 21 juli 2014

Sushi Koi

Arnhem
  3. Sushi Koi

Arnhem

Martijn Kraan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Martijn Kraan's profielfoto
    Martijn Kraan heeft een recensie geschreven voor By Kobus
    Nederlands Zeddam

We komen regelmatig bij Bij Kobus. En dan vooral vanwege de spareribs, die van uitmuntende kwaliteit zijn (je kunt ze ook mee naar huis nemen als je dit vooraf bestelt). De prijzen zijn goed.
    Veel zitplaatsen, maar omdat het restaurant drie ruimtes heeft, heb je absoluut niet de indruk in een eetzaal te zitten. Alerte en vriendelijke bediening. Kindvriendelijk adres. Helaas ditmaal geen Brugse Zot van de tap, maar dit komt in het najaar weer terug, volgens de serveerster. Kortom: niks op aan te merken.

2. Martijn Kraan's profielfoto
    Martijn Kraan heeft By Kobus toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Kilderseweg 18 Zeddam
  3. Martijn Kraan's profielfoto
    Martijn Kraan heeft een recensie geschreven voor Appeltje Eitje

Gezellig tentje in sfeervol straatje, waar we op zondagochtend met kindjes ontbijt nuttigden. Vriendelijke dames, de kinderen vermaakten zich in de speelhoek.
    Ik had een gebakken ei op brood, dit was op 1 boterham. Was de prijs ook naar, maar hou daar rekening mee als je wilt lunchen (meeste lunchrooms serveren uitsmijter of iets dergelijks op twee of drie boterhammen).

4. Martijn Kraan's profielfoto
    Martijn Kraan heeft een recensie geschreven voor Simonis

Druk, chaotisch, luidruchtig. En de bediening loopt niet over van enthousiasme (met grote tegenzin werd onze niet-bestelde friet omgewisseld voor een salade). Edoch: de vis is van uitstekende kwaliteit! En de porties van een ongekende hoeveelheid.

5. Martijn Kraan's profielfoto
    • Aziatisch
    Gele Rijdersplein 2 Arnhem
  6. Martijn Kraan's profielfoto
    Martijn Kraan heeft een recensie geschreven voor Sushi Koi

Voor het eerst bij de Japanner gegeten. Aanvankelijk trokken de sushi mij niet zo, maar ik heb mijn mening bijgesteld. Zeer ruime keuze, vrijwel alle gerechtjes smaakten uitstekend en werden vlot geserveerd. Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Martijn Kraan's profielfoto
    Martijn Kraan heeft een recensie geschreven voor Het Schaftlokaal

Tijdens fietstocht gepauzeerd bij Schaftlokaal. Eerst onder grote parasol fijn speciaalbiertje en portie bitterballen, terwijl de kinderen zich uitstekend vermaakten op de waterspeelplaats. We besloten te blijven om binnen op de grote bank een hapje te eten en we kozen het zomerse concept 'Eten wat de pot schaft'. De vis- en vleespotjes smaakten prima, werden origineel geserveerd (op een grote ronde plank) met verse grote frieten en een frissen salade en dat voor slechts 12,50 euro. Voor de kindjes was er keuze genoeg, de gekozen poffertjes vielen in de smaak. De bediening - in het verleden nog wel eens punt van kritiek - was vlot en vooral leuk met onze zoon van 3.

8. Martijn Kraan's profielfoto
    Martijn Kraan heeft Het Schaftlokaal toegevoegd als favoriet restaurant