• Lid sinds 29 maart 2012

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Martijn de Maagt heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Martijn de Maagt's profielfoto

Wauw Vega95!

Dankjewel voor je fijne woorden over ons restaurant. Het doet ons altijd goed om dit soort prachtige woorden te mogen ontvangen.

Graag tot een volgende keer.
    Groetjes,
    Team Mediterranee

2. Martijn de Maagt's profielfoto

Dag Sandra,

Dankjewel voor je fijne woorden.
    Hopelijk zien wij je snel weer.

Groetjes,
    Team Mediterranee

3. Martijn de Maagt's profielfoto

Beste Richard,

Dankjewel voor je uitgebreide woorden.
    We zijn je heel erg dankbaar dat je hier de tijd voor hebt genomen. Het doet ons goed om te lezen dat alles naar wens was.

De complimenten van jou en je vrouw zullen wij ook zeker doorzetten naar ons personeel. Mochten jullie in de toekomst weer in Hulst zijn, zijn jullie van harte welkom om een pizza te komen nuttigen.

Hopelijk tot snel.

4. Martijn de Maagt's profielfoto

Beste Nick,

Dankjewel voor je beoordeling op Eet.nu.
    Wij zijn blij om te horen dat de gerechten zijn bevallen, ondanks het lange wachten. Ons team denkt altijd graag met de gast mee en doet altijd hun uiterste best om de gast zo goed mogelijk te helpen. Onze excuses als dit niet zo is overgekomen.

Wij hopen jullie daarom nogmaals te mogen ontvangen in ons restaurant.

5. Martijn de Maagt's profielfoto

Beste Marc,

Dankjewel voor je recensie.
    Jammer dat wij een aantal steekjes hebben laten vallen in onze service.
    Wij willen je graag nogmaals ontvangen in het restaurant om te laten zien dat dit niet de gebruikelijke service is.

We zullen je complimenten dan ook wel doorgeven aan onze bediening.
    Graag tot dan.

6. Martijn de Maagt's profielfoto

Beste RK,

Dankjewel voor je fijne woorden.
    Wij hopen je snel nogmaals een keertje te zien bij Méditerranée in Hulst.

7. Martijn de Maagt's profielfoto

Beste GHC Moree,

Dankjewel voor je recensie. We vinden het erg jammer dat jullie deze ervaring bij ons hebben gehad. Voor een volgende keer zouden we dit graag op het moment zelf willen horen als jullie vinden dat jullie lang hebben moeten wachten.

We streven er naar om als onze gasten met een glimlach de deur uit te zien gaan. We zien jullie daarom ook graag nogmaals terug, zodat je de volgende keer wel van onze gebruikelijke gastvrijheid kunnen genieten.

Team Méditerranée

p.s. op onze pizza's zit standaard kaas. Dit is ook meer dan gebruikelijk bij andere Italiaanse restaurants/ pizza-zaken.

8. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Bedankt voor de mooie beoordeling Joha, en graag tot ziens in ons restaurant!

9. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Dat zijn nog een complimenten die we in ons zak kunnen steken! We kijken nu al uit naar je volgende bezoekjes.

Groeten uit Hulst

10. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Bedankt P voor het achterlaten van een beoordeling. Helaas kunnen we jouw reservering niet terugvinden in ons systeem.

Uiteraard horen we altijd graag op de desbetreffende avond als er iets mis is. Op dat moment kunnen wij namelijk nog iets aanpassen als dat nodig is. Daarnaast staan er altijd kruiden op tafel, waarmee een gerecht nog verder op smaak gebracht kan worden.

We vinden het erg jammer dat de score zo laag uitvalt, desondanks dat de steak en de cordon blue wel zijn bevallen.

We hopen je nog eens bij ons aan tafel te zien!

11. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Bedankt Eddy! Graag tot de volgende keer in Hulst.

12. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Bedankt Martijn voor deze mooie en uitgebreide recensies. We delen de complimenten graag met ons team en nemen je tip graag met ons mee. Tot de volgende keer!

13. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

En wij blijven ernaar uitkijken! Bedankt voor deze mooie woorden Maro.

Groeten uit Hulst

14. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Bedankt N voor het achterlaten van een recensie. Allereerst zijn we natuurlijk erg blij om te horen dat je hebt genoten van onze lekkere gerechten. In ons restaurant hebben wij een open keuken, wat gasten een exclusief kijkje geeft in het leven van een kok in Hulst. Uiteraard betekent dit ook dat de hitte van de horeca ook te zien is. Hopelijk heeft deze ervaring niet teniet gedaan dat je nog eens bij ons aanschuift!

Graag tot ziens in Hulst.

15. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Wat fijn om te horen dat je graag bij ons in het restaurant komt eten Chantal. We kijken uit naar je volgende bezoek!

16. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Bedankt voor het achterlaten van deze recensie! Graag tot de volgende keer.

17. Wij waren hier in de buurt en kregen deze tip. Het eten was zeer goed en niet alleen pizza's zeker ook andere gerechten met diverse soorten vlees. Aanrader. Bediening goed, leuke sfeer.

18. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

We kijken nu al uit naar al die gezellige bezoekjes!

Groeten van ons hele team

19. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Dankjewel Steven voor jouw recensie! Graag tot een volgende keer bij ons in Hulst.

20. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Bedankt Raymond voor deze recensie. We zullen je feedback meenemen en zien je graag weer bij ons terug!

21. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Wat fijn om te horen Edkdk. We kijken uit naar je volgende bezoek!

22. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Dankjewel voor je goede recensie Catherine. Graag tot een volgende keer!

23. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Dankjewel voor je enthousiaste reactie Grace. Fijn dat jullie gezellig hebben gegeten. Graag tot ziens!

24. Martijn de Maagt's profielfoto
    Martijn de Maagt heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Méditerranée

Dankjewel voor je positieve recensie Joris. We zien je graag weer terug!

25. Martijn de Maagt's profielfoto

Beste Vega95,

Bedankt voor de mooie beoordeling en de hoge score! We hopen je snel weer terug te zien in ons restaurant in Hulst.

26. Ludo callebaut

Lekker eten voor een eerlijke prijs.

27. Heerlijk gegeten. Leuk gezellig restaurant aanrader.

28. Ronny en Hilde

Zoals gewoonlijk was ons etentje met vrienden weeral perfect verlopen, goede service, lekkere gerechten voor ieder wat wils. Een aanrader. Ronny en Hilde.

Meer activiteiten