• Lid sinds 3 december 2009

Ramblas

Apeldoorn

Marleen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marleen's profielfoto
    Marleen heeft een recensie geschreven voor Ramblas

Super!

Wij komen vaker bij Ramblas eten, maar ook deze keer was het weer geweldig. Je kan kiezen tussen iets van de kaart of het onbeperkte tapas assortiment voor 18,50 euro. Omdat we vaker gaan hebben wij dit aangegeven en de vriendelijke bediening gaf direct aan dat zij ons ook een totaal vernieuwd tapas assortiment kon aanbieden, dan hou je het spannend! Dit was echt heerlijk, fijn dat bediening met je mee denkt! 18 verschillende hapje mmmh.
    De vriendelijke jufrouw vertelde dat ze niet vaak het tapas assortiment veranderen, omdat er dan veel weerstand van de gasten komt, die speciaal voor dit tapas assortiment komen, Maar dat je het enkel maar hoeft te vragen en dat er dan direct een nieuw assortiment kan worden samen gesteld. (maar je kan ook van de kaart kiezen meer dan 50 verschillende gerechten, vlees, vis, vegetarisch, zeker ook een aanrader!)
    Hieruit moet ik concluderen, dat als je iets wil, je het alleen maar hoeft te vragen. Het was een leuke avond, en personeel dank je wel voor jullie inzet, het mooie vuurwerk en jullie zang!
    Groeten, Marleen.