• Lid sinds 27 januari 2013
Van restaurant:

Marleen Verhaagen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marleen Verhaagen's profielfoto
    Marleen Verhaagen heeft gereageerd op een recensie van Paviljoen De Walvis

Je had me al eerder achter de bar gezien want ik stond naast m'n collega die je hielp toen je drinken af kwam halen (toen keek je ook al niet blij) dus het is gelul dat je niet wist wie ik was. En ja na uitleg van Tineke vh VVV weet je blijkbaar van de hoed en de rand. Jammer dat jullie beide zo neringziek zijn, het is helaas te zien aan jullie norse blik. Ik reageerde dat je je niet zo moest aanstellen en dat het lange duren reuze mee viel, omdat je een onvriendelijke uitstraling hebt en het bot uit je strot kwam. En als ik je stukje nog eens lees weet ik genoeg. Jammer...

2. Marleen Verhaagen's profielfoto
    Marleen Verhaagen heeft gereageerd op een recensie van Paviljoen De Walvis

Als je met 4 personen gaat zitten tanken en daardoor niet meer het verschil weet tussen gezellig lachen en luidruchtig ruzie gaan maken is de keuze snel gemaakt: Wij mogen dronken mensen weigeren en verzoeken weg te gaan!

3. Marleen Verhaagen's profielfoto
    Marleen Verhaagen heeft gereageerd op een recensie van Paviljoen De Walvis

Jullie hadden zoveel gedronken dat jullie het verschil niet meer wisten tussen gezellig en kwaadaardig! Dus ja, ga volgende keer ergens anders dronken worden aub...

4. Marleen Verhaagen's profielfoto
    Marleen Verhaagen heeft gereageerd op een recensie van Paviljoen De Walvis

Wij maken onze toilet altijd schoon op 17.30 uur maar als er veel dronken mensen zijn die er een bende van gaan maken, hebben wij het niet in de hand!
    Wij ergerden ons niet, andere gasten ergerden zich en dan wordt alles lastig.
    Drank in de man...

5. Marleen Verhaagen's profielfoto
    Marleen Verhaagen heeft gereageerd op een recensie van Paviljoen De Walvis

Jullie waren dronken en gingen ruzie maken met andere gasten! En ja dan moet je keuzes maken en in mijn ogen heeft de gastheer het prima opgelost!
    Volgende keer meer water drinken?!

6. Marleen Verhaagen's profielfoto
    Marleen Verhaagen heeft gereageerd op een recensie van Paviljoen De Walvis

Ik werk al meer dan 30 jaar in de Walvis en mijn moeder regelt al 12 jaar niks meer. Weet je dat even! Misschien vroeg je het zelf ook niet zo aardig dat ik daarom zo reageerde?
    En weet je, ik zit niet te wachten op groepen van 20 personen en aan vriendjespolitiek doe ik niet. Groetjes Marleen

7. Marleen Verhaagen's profielfoto
    Marleen Verhaagen heeft gereageerd op een recensie van Paviljoen De Walvis

Een kinderpasta is voor kinderen en niet voor volwassenen! Onze kaart heeft keuzen genoeg voor de gast met een kleine maag. Wij hebben deze regel ingesteld omdat we inderdaad mensen krijgen die goedkoop willen eten.
    Dat kan bij ons maar dan wel op onze manier en niet door een kinderpasta te bestellen!

8. Marleen Verhaagen's profielfoto
    Marleen Verhaagen schreef:

Graag zou ik willen dat u het bericht van Wim verwijdert. Deze meneer kwam op hoge poten naar ons bedrijf met de mededeling dat hij een voedselvergiftiging bij ons had opgelopen. Het stoofpotje wat hij had gegeten is 1 van onze favoriete gerechten. Hoe vreemd dat er zich die dag niet nog meer dan 40 personen gemeld hebben met voedselvergiftiging...
    Meneer Wim kan ook iets anders gegeten hebben wat niet goed is gevallen. Zelfs van 2 dagen terug kan men nog ziek worden. Of misschien was het wel een zonnesteek. Het is namelijk erg mooi weer! Meneer Wim eiste geld terug en daar wilden wij niet op in gaan. Daarna werd hij zo boos dat hij het wel even over het terras zou uitschreeuwen en woest vertrok. Wij hebben geprobeerd normaal te praten met deze man maar waarschijnlijk zat hij al niet goed in z'n vel. Dus, wat doen we hiermee? Kan het verwijderd worden?
    Mvg Marleen