• Lid sinds 7 december 2015

3. 8,4

De Zwaan

Philippine
Nieuwe recensie

Markant heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Markant's profielfoto
    Markant heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Opnieuw op restaurant geweest in dit voortreffelijk restaurant annex cafe. Ook ditmaal was de ontvangst heel gastvrij en de bediening vriendelijk. Het eten is van uitstekende kwaliteit en in redelijke verhouding tot de prijs. Met allergie zaken wordt perfect rekening gehouden. Jammer dat er geen Vlaamse frieten worden geserveerd en ook niet vers zijn.

Eén vorige recensie
  2. Markant's profielfoto
    Markant heeft een recensie geschreven voor The Bull
    Steakhouse Breskens

Omstreeks 19.00 Uur arriveerden wij met vier personen bij de Bull vanwege de goede revieuws. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. Gezellig en warm interieur. Wat direct opviel was het gebrek aan privacy. De tafels en stoelen staan met een tussenruimte van 5 cm van elkaar. We bestelden surf en turf, een prima smakende steak, vergezeld van drie grote gegrilde gambas die enigszins droog waren en heel moeilijk uit hun jasje te plukken. Met de frites kon geen eer worden behaald. Veel te dun en te licht gebakken. Iets voor in Parijs maar niet in een restaurant in Zeeuws Vlaanderen. Bij de bijgeleverde salade garnituur ontbrak de tomaat. Al met al een leuke avond gehad maar de rit van 35 km hadden we ons kunnen besparen.

3. Markant's profielfoto
    Markant heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Jammer dat dit restaurant niet eerder is beoordeeld. Hier kun je voortreffelijk vis, mosselen en vlees gerechten eten. Alles is met grote zorg klaargemaakt en smaakt voortreffelijk. De ontvangst en de bediening zijn top! Hier kunnen veel eigenaren van een restaurant in de omgeving een voorbeeld aan nemen. Wij komen hier zeker terug.

De nieuwste recensie
  4. Markant's profielfoto
    Markant heeft een recensie geschreven voor Eva's Passie

Voor de derde maal na lange tijd weer eens bij Eva's Passie aangeland. Wat direct opvalt is de vriendelijke gastvrijheid. Eenmaal aan een tafel gezeten viel het ons op dat het niet aangenaam warm was. Het groenten garnituur bij ons vlees en vis zag er niet smakelijk uit en smaakte niet denderend en te kort gekookt. De frieten waren vers en smaakten prima. De vers gemaakte mayonaise vond ik niet smakelijk. Het vlees was te weinig gekruid. De vis van mijn partner was wel goed op smaak. Jammer maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

5. Markant's profielfoto
    Markant heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Ongelooflijk dat deze zaak nog zoveel positieve reacties krijgt. De service is een aanfluiting, het eten een schande voor een Grieks restaurant. De eigenaar heeft er zelf geen enkele belangstelling in de kwaliteit te verbeteren. Dat geld eveneens voor de keuken. Als je in de omgeving goed Grieks wil eten met een bekwame bediening, rij dan even door naar Terneuzen op de markt. Smakelijk!

6. Markant's profielfoto
    Markant heeft een recensie geschreven voor Dallinga
    Internationaal Sluiskil

Opmerkelijk dat er over dit bekende hotel restaurant Dallinga nog nooit een recensie is geplaatst. Zal daarom hier het spits afbijten. Met mijn partner komen wij intussen al enkele jaren met enige tussenpoos hier dineren. De spareribs zijn hier voortreffelijk en ook de mosselen zijn er altijd erg goed. Wat te wensen over laat is dat de salade niet gewassen wordt en dat merk je omdat je het zand tussen je tanden voelt knarsen.
    Wij waren hier afgelopen zondag avond, het was redelijk rustig maar de bediening was ongeinteresseerd. Om de aandacht te trekken heb ik diverse malen moeten zwaaien om aandacht te trekken. De eigenaren waren zoals meestal geinteresseerd in hun eigen vriendenkring.

7. Markant's profielfoto
    Markant heeft een recensie geschreven voor De Baeckermat

Dit weekend weer eens bij de Baeckermat aangeland. Intussen heeft de zaak een prachtige facelift en uitbreiding van het terras gekregen. Ik bestelde zeebaars met verse groenten en dat smaakte voortreffelijk. Alles wordt in de keuken bereid met verse producten. Zeker een voorbeeld voor veel zaken in de omgeving. Wat ons dan wel telkens tegenvalt is dat de frites niet vers zijn, van mindere kwaliteit en voor de tweede maal gebakken. Dat dit nog steeds niet door de beide dames is opgepakt vinden wij een gemiste kan. Misschien de volgende keer maar aardappel kroketjes bestellen…

8. Markant's profielfoto
    Markant heeft een recensie geschreven voor Happy Garden
    Chinees-Indisch Terneuzen

Ben hier twee maanden geleden eten gaan afhalen. Er bleek een nieuwe eigenaar te zijn. De kwaliteit van het eten haalt het in de verste verte niet bij wat de vorige eigenaar leverde. Het was een onsmakelijke hap en veel te duur. Dit was eenmaal en nooit meer. Helaas is er voor chinees voedsel af te halen geen kwalitatief goede chinees meer over in Terneuzen.

9. Markant's profielfoto
    Markant heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Axel

Voor de derde maal gaan eten in het Wapen van Axel. Het personeel is niet onaardig, maar ook niet echt voorkomend naar (onbekende) gasten. De gastvrouw vonden wij wat stijfjes acteren. Mooi uitzicht op de vijver en aan de kwaliteit van het eten valt bijna niets negatiefs op te merken. Op de menukaart leek mij het hertenvlees met o.a. spruitjes wel wat. Wat schetst mijn verbazing, drie beet harde spruitje op het bord! De porties zijn wel heel erg zuinig. De prijs daarentegen is niet voor de poes. De frieten zijn niet vers en ook nog eens spierwit. Zeker voor een zaak als deze erg jammer.