• Lid sinds 8 november 2010

Cafetaria d'n Diek

's-Heerenhoek

Bom Dia

Wemeldinge

Mark heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Snack 77

Veruit de beste frituur in de omgeving. De friet is zo lekker dat ik mijn frietpan niet meer durf aan te zetten!

De nieuwe eigenaars zijn ontzettend aardig en ook nog eens zeer behulpzaam. Echt super gezellig is een friettent natuurlijk niet, maar door de snelheid van de keuken is het snel vergeten. Het terras is een goede aanvulling, want je zit ook nog eens lekker lang in de zon. Ik heb te doen met de frituurs in Ovezande, Borsele en Heinkenszand, want deze friettent is the place to eat!

2. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Valentino's

Het eten is echt fantastisch. Pasta, anti-past, je proeft dat het met zorg is klaar gemaakt in de keuken. Het was wederom genieten van de Italiaanse keuken in Westkapelle. Complimenten aan de eigenaars in de keuken.

Maar de bediening... het was genant. De dames roddelden, duidelijk hoorbaar, over elkaar achter de bar. Één meisje besprak het halve klantenbestand wat op het terras zat. Geen idee of de eigenaars weten wat er allemaal achter de bar gebeurt, maar het wordt verstandig om hier in te grijpen. Wij zijn qua eten nooit teleurgesteld, maar wanneer deze genante vertoning nog 1 keer gebeurt komen wij niet meer terug.

3. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Cafetaria d'n Diek

Zeer blij met zo'n friettent in het dorp. Vooral de frieten en snacks zijn vers en overheerlijk. In de regio ken ik geen plek waar ze beter zijn.

De eigenaresse is idd wat nors, maar wanneer je deze frieten verkoopt mag dat van mij best.

4. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Bom Dia

Vooral de sfeer van dit restaurant is een heel groot pluspunt. Het doet mij denken aan Long Island met veel nautische attributen.

Het eten is erg goed en op een leuke wijze gepresenteerd.

Het personeel is vriendelijk en zeer attent. Wij hadden tijdens ons bezoek echt niet te klagen en komen hier zeker terug!