• Lid sinds 15 juni 2012

Andaluce

Arnhem

Eetcafé Twins

Arnhem

Mark heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Andaluce

Mark

Afgelopen zaterdag zijn we met 5 personen gezellig gaan eten bij Andaluce. Dit is ons erg goed bevallen. We werden gastvrij ontvangen! Kregen een leuke tafel op het terras en ook nog in de zon. We zijn voor de tapas gegaan en dit was zeker meer dan de moeite waard. De eigenaar vroeg of wij al een keuze hadden kunnen maken, we hebben toen besloten om het aan de eigenaar zelf over te laten. Allereerst kregen we een grote schaal met zo’n 7 verschillende koude tapas en daarna werden de warme tapas geserveerd. We hadden 2 tafels met 5 personen en allebei de tafels stonden helemaal vol met tapas. We zijn erg enthousiast wat qua tapas is geserveerd. We hebben er erg van genoten en zullen Andaluce ook zeker aanraden.

2. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

Mark

Voor het eerst hebben wij via Groupon kennis gemaakt met Twins. Werden netjes en vriendelijk ontvangen door het personeel die ons ook erg zorgzaam bediende. Er werd ons ook verteld dat het restaurant net is verbouwd. Zelf vind ik het restaurant erg sfeervol. Het eten vond ik heel erg goed, zeker voor wat betreft de prijs en kwaliteit verhouding . Ik kom hier zeker nog een keer terug.