1. Nergens heb ik beter gegeten voor dit geld. Doortastende bediening, mooi gegarneerde gerechten, perfecte locatie. Alles was goed eigenlijk, totdat ik moest afrekenen. Toen was het perfect.

Hotel/eetcafe Bellevue. Een ongekend genoegen. Verderop zit iedereen bij het mondaine cafe zijn tanden te verslijten. Hier kan je gewoon rustig een goede maaltijd genieten. De kaart biedt opties voor elke gelegenheid. Wij hadden de soep van de dag en slakken. Best wel netjes! Daarna sliptongetjes met de rest. De rest bestond uit een mooi versierd bord met allerlei garnering. Nog lekker ook, dus gewoon je bordje leegeten. Bij de frites wel om fritessaus vragen, waarom zit er mayonaise bij de frites? Ga even Pulp Fiction kijken dan? Do not serve mayonaise with French Fries, I'm telling ya. We zijn in Holland. Maar om kort te zijn, dit was gewoon echt héél erg goed eten voor weinig. Ben ik voor.

Fijne, rustige ambiance, goede keus, aardige mensen: Bellevue Blaricum. Ik kom terug hier.

Tip: vraag of je ergens bij de haard kan zitten, dan heb je geen last van tocht of late gasten.