• Lid sinds 23 juli 2014

Man Li

Zierikzee

Mark de Jonge heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mark de Jonge's profielfoto
    Mark de Jonge heeft een recensie geschreven voor Man Li

Heel veel goede verhalen gehoord van vele familie en vrienden, dus ben ik toch maar eens gaan proberen. Absoluut geen spijt ervan! Vandaag was ik voor de vierde keer bij Man Li, kwaliteit en smaak zijn constant. Ingrediënten zijn echt vers en de kwaliteit van het vlees is formidabel en de sauzen zijn volop van smaak en niet zoals andere Chinese restaurants of woks waar de saus vlak is en dat het naar hetzelfde smaakt. Ik heb de volgende gerechten al geprobeerd en er zijn geen enkele Chinese restaurants of woks in schouwen die dit kan evenaren! Babi pangan, babi spek, cha siue, tjaptjoi (nooit zo verse taugé gegeten), peking eend, gebakken banaan, loempia's en zo kan ik nog wel even verder gaan. Ontzettend leuk stel en absoluut uit het juiste hout gesneden, die sinds kort (volgens mij in maart) heeft overgenomen. Dennis is ontzettend gastvrij en verwelkomen je echt. Mijn gun-factor heeft hij absoluut verdiend. En het eten is zo ontzettend lekker, ik hoop dat hij samen met zijn vrouw nog jaren blijven, zij zijn absoluut een grote winst voor Zierikzee. Verreweg het beste Chinese wok restaurant van heel schouwen.