1. Mark Blokland

2. Mark Blokland

3. Altijd als ik hier kom dan neem ik de nasi saté groente speciaal en dat is niet voor niks. De saté is echt overheerlijk. De pittige satesaus maakt het af.

4. Pizzeria Woerden

Hier al vaak wezen eten. Tent ziet er netjes en verzorgd uit. Service is goed en de chef maakt altijd wel even een praatje. Pizza's zijn erg lekker.

5. Mark Blokland

6. Mark Blokland

7. Vandaag hier voor het eerst eten afgehaald. We bestelden de drie pasta's en het tiramisu ijs. Als je de kaart ziet denk je met een echte Italiaan te maken te hebben. Echter bij aankomst twijfelden wij of we wel goed zaten. Binnen lijkt alles te wijzen op een afhaalchinees incl de karpers in het aquarium. Van de pasta's waren de penne koud, de lasagne was zout. De smaak hield niet over en is te vergelijken met een pasta maaltijd van een studentenhuis. Het Tiramisu ijs is merkbaar ontdooid geweest daardoor tam van smaak. En dit alles voor 15 euro erg duur gezien de kwaliteit. Over de pizza's kan ik niet oordelen.

1,3
  8. Mark Blokland

9. Mark Blokland

10. Pizza besteld en was super!! Bodem was zoals hij hoort te zijn en de kaas had een lekkere pittige smaak! Zeker een aanrader

11. Mark Blokland

12. Mark Blokland

13. Hier de spare-ribs gehaald. Ze maken de spareribs hier zoals ze bedoeld zijn. Zijn goed gekruid en vlees valt heerlijk van het bod. Geen taaie rakkers maar malse stukjes vol genot!

14. Mark Blokland

15. Mark Blokland