• Lid sinds 3 januari 2015

Maastricht

Jeronimus

Den Bosch

1. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Jeronimus

Regelmatig te gast bij Jeronimus. Gisteren weer geruime tijd doorgebracht om in eerste instantie te borrelen, maar later besloten te blijven eten.

Ruime drankenkaart aanwezig (met wisselende bierkaart) en een compacte menukaart met diverse lekkernijen.

In de zomer op het terras wil de bediening wel eens op zich laten wachten, maar als je geen haast hebt is dat geen probleem. Gisteren was de bediening uitmuntend en uiterst vriendelijk. Gezien dit dezelfde mensen zijn zullen we er maar vanuit gaan dat de vertraging in de zomer te wijten is aan de drukte.

Jeronimus staat voor kwaliteit en gezelligheid, daarom zien zij ons zeker terug!!

2. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Tivoli

We zijn er nu een aantal keer binnen geweest en de kwaliteit is erg wisselend. Voor de echte Italiaanse sfeer zit je hier prima en is dit restaurantje zeker een aanrader. Personeel is vriendelijk maar dit is inherent aan de drukte.

De prijzen liggen betrekkelijk hoog en zijn ook de ene keer meer gerechtvaardigd dan de andere. Kortom je treft het of je treft het niet, waardoor het eigenlijk nodig is om er een paar keer te eten, zodat je een eerlijk beeld krijgt van Tivoli.

Bij ons is het aandeel plussen tot nu toe in ieder geval hoger dan de minnen en wij gaan dus zeker nog een keertje terug!

3. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Momus
    Internationaal Maastricht

Bij een dagje Maastricht hoort een bezoek aan Momus. Verwarmd terras met zicht op het Vrijthof en binnen een aangename sfeer met een bijzonder mooie ambiance. Het eten is er prima en de prijs in orde, tevens een vlotte bediening.

Naar Maastricht? Momus bezoeken, aanrader!

4. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor In de Kleine Werelt

Leuke zaak in hartje den Bosch om wat te drinken en even bij te komen.

Erwtensoep besteld maar viel erg tegen in verhouding tot de prijs. We komen zeker nog eens terug om te kijken of we een betere recensie achter kunnen laten!