• Lid sinds 19 maart 2010

Nieuwe recensie

Marjorie en Mehrab Mashalakhani Kashi heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Marjorie en Mehrab Mashalakhani Kashi's profielfoto
    Marjorie en Mehrab Mashalakhani Kashi heeft een recensie geschreven voor La Maranda

Vanmiddag voor het eerst prachtige duin wandeling in IJmuiden gemaakt. Leek leuke pitstop halverwege in la Miranda wat ook aangegeven stond in ons ANWB duinwandeling boekje. Locatie is erg mooi met schitterend uitzicht. Aan de bediening valt niets op te merken maar de EUR 4,50 welke wordt gerekend voor een tosti van 2 flinterdunne sneetjes Casinobrood met een plakje kaas en ham is werkelijk veel te hoog gegrepen. Zelfs in Amsterdam centrum betaal je hier minimaal een euro minder voor. Hoe moeilijk kan het zijn om deze prijs "tostiwaardig" te maken en er nog steeds goed aan te verdienen?! Jammer!!!

2,1
  2. Marjorie en Mehrab Mashalakhani Kashi's profielfoto
    Marjorie en Mehrab Mashalakhani Kashi heeft een recensie geschreven voor Kriti

Vanavond met een goede vriendin tapas gegeten. Werkelijk voortreffelijk, heerlijke voorgerechtjes, hoofdgerecht en toetjes. Bediening ook erg gastvrij en vriendelijk, kortom echt een aanrader!

3. Marjorie en Mehrab Mashalakhani Kashi's profielfoto
    Marjorie en Mehrab Mashalakhani Kashi heeft een recensie geschreven voor Mykonos

Altijd tijd voor een praatje maar bovenal prima eten!

Vlees is van de beste kwaliteit en de gegrilde zalmforel staat bij mij op nr. 1.

4. Marjorie en Mehrab Mashalakhani Kashi's profielfoto
    Marjorie en Mehrab Mashalakhani Kashi heeft een recensie geschreven voor La Casa

Gisteravond voor het eerst gegeten bij La Casa. Omdat de rekening zo laag uitviel dachten wij werkelijk dat er een foutje gemaakt was maar het bleek dat op woensdag alle pizza's EUR 7, -- kosten en het eerste drankje gratis is, niet te geloven! Veel belangrijker is dat de pizza's voortreffelijk waren, we komen zeker terug.

5. In de lijst van goede/gezellige restaurantjes welke Purmerend tegenwoordig rijk is deel ik Sirena de Mar op een verdiende NO.1 in!
    De tapas zijn stuk voor stuk kleine kunstwerkjes waaraan je de liefde van koken van Jose afziet en proeft. Ambiance is prima, eigenaar/kok heeft ondanks drukte altijd tijd voor uitleg over de tapas en een praatje.
    Kortom ... een echte aanrader!