Activiteiten van Marjo van Dijk

1. Marjo van Dijk's profielfoto
    Marjo van Dijk heeft gereageerd op een recensie van Hacarmel

Sterren....., dat kan je toch weten als je een Israëlisch restaurant binnen gaat! Zeer flauwe opmerking.

2. Marjo van Dijk's profielfoto
    Marjo van Dijk vindt de recensie door Gast voor Het Vliegerhuys leuk

Mijden deze zaak, is het nadrukkelijke advies! Mensonwaardige bejegening, vieze tafel en vies serviesgoed. Personeelslid en bedrijfsleider zijn er niet voor u; u bent er voor hen. U bent geen gast, maar 'klant'. Het Vliegerhuys heeft zijn tijd gehad. Zoveel is glashelder.
    Zelfs 'klanten' moet je verdienen.

2,5
  3. Marjo van Dijk's profielfoto
    Marjo van Dijk vindt de recensie door Anne voor Het Vliegerhuys leuk

Vroeger was Het Vliegerhuys leuk, maar tegenwoordig een erg slechte bediening. Toen ik buiten aan tafel zat heb ik heel lang moeten wachten tot er iemand kwam en toen ik vroeg naar een kinderstoel hadden ze deze niet. Ondertussen liepen er nog twee mensen weg die maar niet geholpen werden.
    Focus je dus meer op kwaliteit en betere bediening.

2,7
  4. Marjo van Dijk's profielfoto
    Marjo van Dijk vindt de recensie door Herohapa voor Het Vliegerhuys leuk

Helaas kwam de uitstraling van het pand niet overeen met de kwaliteit van het eten.
    En de rekening was aan de hoge kant, geen salade maar een paar blaadjes groen en zeer weinig friet (was wel van goede kwaliteit) er hoorde bij 3 menu's friet, kregen 1 schaaltje
    Jammer!!

5. Marjo van Dijk's profielfoto
    Marjo van Dijk heeft een recensie geschreven voor Het Vliegerhuys

Wij waren hier vanmiddag met 4 pers voor een high tea, wij hadden een korting van 25% met een bon van de postcodeloterij. Ondanks dat alles best lekker was, vonden wij het geen high tea wat wij daar onder verstaan en kregen de indruk dat de 25% korting er op was bezuinigd. Daarnaast vonden wij het personeel nogal traag. Dus voor ons nooit meer!

6. Marjo van Dijk's profielfoto
    Marjo van Dijk heeft een recensie geschreven voor Pannenkoe
    Pannenkoekenhuis Spijkenisse

Wij hebben hier een lekkere pannenkoek gegeten (rum/rozijnen), heel leuk dat de bediening de rum zelf aan tafel kwam flamberen. Ook het dessert bananen-split was ook prima, dit alles tegen redelijke prijs. Bediening was erg vriendelijk zijn 3x komen vragen of alles naar wens was, dat vonden we voor een pannenkoek wel wat overdreven maar was vast goed bedoeld ;) Bankjes staan helaas echt wel erg dicht bij de tafels.

7. Marjo van Dijk's profielfoto
    Marjo van Dijk heeft gereageerd op een recensie van De Troubadour

Vreemd! Ik ken jullie natuurlijk niet, maar zover ik de eigenaar ken vind ik deze reactie nogal overdreven. Deze man is juist altijd even correct en zal zal zoiets niet zeggen mits.....! Hebben jullie je ECHT niet een beetje onfatsoenlijk gedragen?

8. Marjo van Dijk's profielfoto
    Marjo van Dijk heeft een recensie geschreven voor De Troubadour

Gezellig restaurant, vriendelijk en behulpzaam personeel, schitterende tong strelende gerechten.
    Dat alles voor een zeer nette prijs. Ga zo door, succes!

9. Marjo van Dijk's profielfoto
    Marjo van Dijk heeft een recensie geschreven voor De Oude Bakkerij

Ik had hier een high tea geboekt met de fam. voor mijn man zijn verjaardag.

Op zich was de kwaliteit niet slecht. Maar de sandwiches waren karig en zonder enig fantasie belegd, er was eigenlijk te weinig (echt alles uitgeteld), een paar bonbons , mini mufins (is normaal) waren doorgesneden en hooguit voor ieder 1/2.

Pluspunten:

Bediening was goed en vriendelijk!

Veel keuze aan heerlijke losse theesoorten, rekening gehouden met de kids, fruittoffees en lange vingers. Bovendien hoefde we voor de meiden (10 en 12 jr) maar voor 1 te betalen en was onze kleinzoon (1 jr) gratis.

Tip: Jullie hebben zo'n fijne zaak. Doe er iets mee!

10. Marjo van Dijk's profielfoto
    Marjo van Dijk heeft een recensie geschreven voor De Troubadour

Een hele fijne sfeer, vriendelijk personeel en een goede prijs.

Het buffet is niet alleen lekker voor het oog maar zeker ook voor de tong.

Echt top!