• Lid sinds 1 november 2011

Ferry's

2. Ferry's

SuuS

Vlissingen

Marjan Dees heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marjan Dees's profielfoto
    Marjan Dees heeft een recensie geschreven voor Ferry's

In september een dagje Vlissingen gedaan en toen kwamen we hier op het terras terecht voor de lunch. De geitenkaasalade was super! De koffie was een klein feestje met slagroom, een koekje & bonbonnetje erbij! De bediening was ook supervriendelijk. Het beviel ons hier zo goed, dat we 's avonds teruggegaan zijn voor het diner. Ook dit viel niet tegen! We hadden carpaccio en salade met gerookte runder ribeye. Beiden heerlijk! Hoofd scampi's & biefstuk. Op verzoek bij de biefstuk de saus apart. Was inderdaad niet helemaal naar de smaak van mijn vriend. De bediening zei dat hij gerust een andere saus bij het vlees mocht bestellen. Nu niet gedaan, maar wel iets om te onthouden. Scampi's waren lekker, maar heb ze ook wel al eens lekkerder op. Maar ook al vaak stukken minder. Denk dat ik deze een 8 zou geven. En smaken verschillen natuurlijk ook. Borden allemaal mooi opgemaakt. Koffie na was nu een nog groter feestje met een standaard met zoveel lekkers voor erbij, dat je echt misselijk zou worden als je dat allemaal zou opeten. Maar wel weer echt een verwenkoffie dus. En dan allemaal voor de prijs van een gewone koffie. Waar vind je dat nog? Ook Ferry's zit zeker in de planning voor een vervolgbezoekje! Superleuk tentje en hele mooie inrichting ook.

2. Marjan Dees's profielfoto

• Grieks
    Zeilmarkt 22 Vlissingen
  5. Marjan Dees's profielfoto
    Marjan Dees heeft een recensie geschreven voor Poseidon

Wij gaan meestal op maandagavond in Vlissingen uit eten. Hier zit het altijd behoorlijk vol. Een goed teken, volgens ons. De voorgerechten die we tot nu toe geprobeerd hebben, vinden we niet zo heel bijzonder, maar de hoofdgerechten (gyros, gekruid gehakt en souvlaki) zijn echt heerlijk! Dit restaurant behoort tot mijn top 3 -en ik houd eigenlijk niet zo heel erg van friet, maar hier kan ik er niet vanaf blijven-. Fijn dat je een schaaltje knoflooksaus krijgt bij het hoofdgerecht. Vaak valt de knoflooksaus tegen, maar deze is echt héél erg lekker. Fijn ook dat je bij het hoofdgerecht een normale salade krijgt ipv zo'n koolsalade die je meestal krijgt bij de Griek. Ook de tzatziki en baklava zijn lekker. Jammer alleen dat je slechts een klein stukje baklava krijgt met een berg ijs en slagroom eromheen. Als ik baklava kies, wil ik baklava en heb ik geen behoefte aan zoveel ijs en slagroom. Dan had ik wel ijs met slagroom besteld. Vriendelijke bediening. Inrichting niet supergezellig, maar wel oké. Prijzen zijn meer dan schappelijk. Wij willen hier in de toekomst nog vaker een hoofdgerecht gaan eten.

6. Marjan Dees's profielfoto
    Marjan Dees heeft een recensie geschreven voor Amigo

Begin oktober hier wezen eten. Het vlees was lekker en mals, de sauzen prima en de friet was helemaal superlekker! We mochten ook gebruik maken van de saladebar en hierdoor kun je zelf kiezen wat je lekker vindt en hoeveel je daarvan neemt. Ideaal dus. Supervriendelijke bediening (eigenaar?). Gezellige inrichting en schappelijke prijzen. Wij zijn van plan hier nog wel vaker te komen eten.

7. Marjan Dees's profielfoto
    Marjan Dees heeft SuuS toegevoegd als favoriet restaurant

SuuS eetgelegenheid gesloten

€€ -
    • Eetcafé
    Aagje Dekenstraat 3 Vlissingen
  8. Marjan Dees's profielfoto
    Marjan Dees heeft een recensie geschreven voor SuuS

Gisteren bij SuuS gegeten. Het maandknaller 3-gangen menu was een topper! Echt superlekker gegeten, voor weinig geld. Vriendelijke bediening en kokkin. Vriend lust het één en ander niet en daar wordt op ludieke wijze een zeer lekkere mouw aan gepast! Complimenten hiervoor. Sfeer doet denken aan die van de eetcafés uit mijn studententijd. Heerlijk gegeten dus is een zeer ontspannen sfeer. We komen hier zeker terug!