• Lid sinds 27 juli 2009

De Zevenster

Hengelo

Restaurant De Liskoel

Vasse

Marja heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marja's profielfoto
    Marja heeft een recensie geschreven voor De Zevenster

We hebben zaterdag voor het eerst hier gegeten. De prijzen zijn absoluut laag. Soep euro 2,00. Ossenhaas in perpersaus met frites euro 16,50. Euro 1,50 erbij voor een complete garnituur met warme groente, salade, fruitcompote en gebakken aardappels. Nu moet worden gezegd dat de saus uit een pakje kwam, de gebakken aardappels uit de frituur. Dat is erg jammer kan beter. Wel leuk was dat een gezelschap naast ons de soep kreeg opgediend in terrines dat had wel wat. Verder de bediening is attent en vriendelijk. Culinair niet echt hoogstaand maar als je een keer geen zin hebt aan koken kun je hier uitstekend terecht. Hopelijk doet de kok iets met bovenstaande kritiek

2. Marja's profielfoto
    Marja heeft een recensie geschreven voor Familierestaurant Troubadour

Wij zijn hier afgelopen zondag geweest. De lokatie is prachtig. We hebben heerlijk op het terras gezeten. De bediening is top, vriendelijk en attent. Het eten viel echter tegen. Een beetje hobbykok verbetert dit. Jammer, want voor het eten zijn we hier heen gegaan

4,9
  3. Marja's profielfoto
    Marja heeft een recensie geschreven voor Grand Oriental
    Internationaal Hengelo

We hebben afgelopen zondag babi pangang, foe yong hai en gaddo gaddo gehaald. Normaal is dit een uitstekend restaurant maar de kok moet een off day hebben gehad. M.n. de babi pangang was smakeloos. Ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen. Maar goed, de volgende keer beter.

4. Marja's profielfoto
    Marja heeft een recensie geschreven voor Buik van Brussel

Wij wilden er laatst gaan eten. Zat dicht en oogde leeg. Deze zaak bestaat niet meer.

5. Marja's profielfoto
    Marja heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Liskoel

Wij hebben gisteren bij de Liskoel gegeten.
    De bediening was attent en informeel.
    De kaart is eenvoudig en zo wordt er ook gekookt.
    Mijn voorgerecht van gerookte paling: veel sla, wat fruit en de paling was hier opgelegd. Daar kan iets spannender van worden gemaakt met bv. toevoeging van mierikswortelcreme.
    Mijn biefstuk van de haas was mals, alleen de kruidenboter miste de verfijnde finesse van kruiden.
    De bijgerechten waren meer dan voldoende.

Samenvattend : je kunt hier redelijk tot goed eten maar het is niet spectaculair.