Activiteiten van marja

1. marja's profielfoto
    marja heeft een recensie geschreven voor Zilli
    Italiaans Arnhem

Gisteravond met nog 2 vriendinnen gegeten na een dagje winkelen in arnhem. Sfeer in restaurantruimte is goed. Eerst werden we in de loungebank gezet met een drankje onder het mom er komt zo een tafel vrij. We hebben lang op het drankje moeten wachten en onze tafel die vrij was daar zijn in die tijd al 3 keer mensen neergezet. Veel te jonge bediening die niet met elkaar communiceert. Uiteindelijk na zelf vragen werden die mensen naar boven gedirigeerd en konden wij aan tafel. Wat duurde het allemaal lang zeg voordat er iets geserveerd werd. Wij wilden na het dagje winkelen gewoon even een hapje eten en naar huis of nog de stad in. We hebben 3 uur gezeten voor een voorgerecht, hoofdgerecht en een kopje koffie na. Eten was goed en lekker daar is niks van te zeggen maar ik heb me gruwelijk aan het personeel geergerd. Wat een onkunde. En wat een vreselijke afknapper als je vanuit het restaurant naar de toilet gaat dan is het net of je in een kraakpand bij de buren naar binnenstapt. Het stonk en het is oud en vervallen. Echt een afknapper. Absoluut niet voor herhaling vatbaar. Jammer.