• Lid sinds 7 juli 2013

Voortse Herberg

Voorthuizen

De Muur

Putten

Marja v.d. Sar heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marja v.d. Sar's profielfoto
    Marja v.d. Sar heeft een recensie geschreven voor Voortse Herberg

Sinds een paar jaar hier weer gegeten. Komen alleen als we in de buurt op vakantie zijn. Was weer gezellig en lekker. Buffetten goed gevuld en keurig schoon. Zeker geen vreetschuur. Gezellige nostalgische inrichting. Warme sfeer en sympathieke medewerkers. Kortom het was weer prima, een aanrader.

2. Marja v.d. Sar's profielfoto
    Marja v.d. Sar heeft een recensie geschreven voor De Muur
    Chinees-Indisch Putten

Voor het eerst hier gegeten, Ziet er leuk uit. Was niet heel druk, maar ruimte bij het buffet veel te klein. Iedereen loopt door elkaar en pakt eten voor je langs. Ik ben bang dat als het wel druk is het een grote chaos is. Miste verse sla. Gewokt met gele curry, saus heerlijk, maar absoluut niet gaar. Gewoon rauwe champignons. Zaten gezellig in de serre, maar alle vuurtjes stonken wel erg. Niet lekker bij het eten. Bij het afrekenen zat niemand. Netjes gewacht, maar konden ook zo weglopen.

3. Marja v.d. Sar's profielfoto
    Marja v.d. Sar heeft een recensie geschreven voor Voortse Herberg

19 okt. Na een middagje Oisterwijk, niet direct naar huis (Westland) gereden maar via Voorthuizen. Weer heerlijk gegeten bij de Voortse Herberg. We waren er vroeg en waren er als eerste. Daardoor alle klaarstaande gerechten kunnen bewonderen en deze zagen er goed uit en smaakten ook heerlijk. Ook het plekje wat we telefonisch hadden gevraagd was geen probleem. Kortom het was weer genieten!

4. Marja v.d. Sar's profielfoto
    Marja v.d. Sar heeft een recensie geschreven voor Voortse Herberg

24 aug. in een spontane opwelling even vanuit het Westland naar Voorthuizen gereden met z'n vieren om hier weer een keer te eten. Weer erg gezellig en lekker, er werd rekening gehopuden met waar we graag wilden zitten. Ook de gerechten waren voldoende aanwezig, alles werd netjes schoon gehouden. Dus buffet zag er netjes uit en wordt op tijd bijgevuld. We waren er om 19.15 dus dan wordt het wat rustiger, en is voor alleen volwassenen erg prettig, kortom weer genoten.

5. Marja v.d. Sar's profielfoto
    Marja v.d. Sar heeft een recensie geschreven voor 2 Seasons Beach

Vandaag 7 juli hier gegeten, hadden gereserveerd, geen tafel beschikbaar. Buiten op het terras nog 'n plekje. Ondanks het mooie weer was de wind te koud. Vieze tafel. Later een andere (vieze!) tafel binnen gekregen. Geen pasta (later wel maar lauw) geen patat (storing) sate was lekker, hele rij voor het bakken van vlees. Salade buffet uitgebreid, maar rommelig en viezig. De tafel met pasta, patat, mayon e.d. was heel erg vies. Duurde heel lang voor we 1 drankje kregen, daarna niets meer. Kortom erg teleurstellend! (wel aangegeven, serveerster bood excuses aan, maar was het helemaal met ons eens).

2,6