• Lid sinds 28 mei 2010

Restaurant Rossum

Vaassen

Restaurant Rossum

Vaassen

mariska heeft nog geen foto toegevoegd

1. mariska's profielfoto
    mariska heeft een recensie geschreven voor Restaurant Rossum

Hier afgelopen week gegeten, helaas was dit ook het laatste moment om bij Restaurant Rossum te mogen eten..
    Wat zonde dat deze tent zijn deuren sluit..

We hebben hier vaak genoeg mogen genieten van het verassingsmenu, we namen echter 4 gangen.
    We lieten ons elke keer weer verassen!

Echt genoten afgelopen week.
    Voorgerechtje was op het karkas gebraden roodpootpatrijs, met zoetzure komkommer en couscous met pistachenoot en koriander en veenbessenmarmelade.

Tussen gerecht kregen wij kreeft met gepoft cherrytomaatje en kienoa

Hoofdgerecht Hert met gegrilde courgette, pompoencreme en een wildjus! Voltreffelijk

Dessert was hazelnootschuim, met amaretto-espoema en toffee.. H-E-E-R-LIJK!!
    Genoten hebben we..
    Bediening was goed en oplettend, keuken kwam op de juiste tijden met onze gerechten.. dit is echt zonde voor Vaassen en omstreken dat het zo'n restaurant verliest!!

Het gaat jullie allen goed en hopelijk komen wij jullie ergens anders weer tegen! Bedankt voor de goede zorgen, elke keer weer!

2. mariska's profielfoto
    mariska heeft een recensie geschreven voor Restaurant Rossum

We hebben vanavond gegeten bij Restaurant Rossum.

Wij zaten in een redelijk gevuld restaurant. Onze avond begon met een amuse van een zalfje van bloemkool met stukjes gebakken Italiaanse worst en een mousse van kerrie.

Het gekozen menu van ons was een culinair verrassingsmenu van 4 gangen.

Als voorgerecht: Roodbaars filet met gamba's gebakken in aioli. Deze was om je vingers bij af te likken. Gambas lekker knapperig en de roodbaars op de huid zacht gegaard.

Als tussengerecht: Verse kreeft met een huisgemaakte mayonaise. De kreeft was op smaak zoals hij hoort. De mayonaise was een tikkeltje aan de zure kant. Misschien iets teveel azijn? Complete ervaring van de kreeft was heerlijk.

Hoofdgerecht: Een 3 uur zacht gegaarde ribeye geserveerd met asperges en een sabayon van asperge vocht..........In 1 woord grandioos. De wijn die door onze gastvrouw werd geadviseerd paste uitstekend. Overigens was de bediening correct en vriendelijk, ondanks de drukte in het restaurant.

De bijgerechten: salade, aardappeltjes en friet waren overbodig.

Nagerecht: Op een opmerkelijk leuk bord 4 kleine lekkere gerechtjes. Heel verzorgd en smaakvol.

Eindoordeel:

Hou het vol wat jullie neerzetten. De aandacht en zorg die aan de gerechten worden besteed zijn zeer de moeite waard. Zeker een aanrader. We hebben een fantastische avond gehad en genieten thuis nog even na.

Mariska uit Epe.