• Lid sinds 20 juli 2020

Het Monument

Den Oever

Mariska Smit heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mariska Smit's profielfoto
    Mariska Smit heeft een recensie geschreven voor Het Monument

Vandaag gestopt omdat mijn zoontje van 7 naar het toilet moest. Op de deur stond een bord dat het toilet stuk is (vermoedelijk gemakzucht, het is nu weer toegestaan om het toilet in horecagelegenheden open te hebben). Binnen vroeg ik aan de vrouw achter de kassa of aan de overkant misschien wel een werkend toilet is. Triomfantelijk zei ze van niet. Ik vind het niet kunnen dat er geen sanitaire voorzieningen zijn in een horecagelegenheid als deze.

2. Familie M. Killeavy

VRESELIJKE ervaring, vanaf het moment dat wij binnenstapten in de lunchroom om nog wat te eten voor onze reis terug naar huis werd mijn echtgenoot onheus bejegend door het personeel en vooral door de eigenaar en zijn kinderen? Er werd geschreeuwd dat gebruik van het toilet €1 kostte en dat hij maar niet moest denken gebruik van het toilet te kunnen maken zonder te betalen. Wij zijn al op vele plaatsen in vele landen geweest en nog nooit hebben wij een eigenaar en/of personeel getroffen die onbeschoft waren en dit blijkbaar ook nog normaal vonden. Deze eigenaar en zijn personeel hebben blijkbaar nog nooit gehoord van service, vriendelijkheid naar klanten, manieren en fatsoen.
    Bij deze lunchroom valt alleen n.m.m. een slechte ervaring te halen.

1 positieve stem1 negatieve stem