Activiteiten van Mariposa

1. Mariposa's profielfoto
    Mariposa heeft een recensie geschreven voor FLATER
    Nederlands Ommen

Gisteravond (7 mei 2010) een hapje gegeten bij Flater. Wat een aanfluiting. We waren met ons drieën, mijn man, mijn 14 jarige zoon en ik.

De asperges van mijn man met aardappeltjes en ham waren okay.

Mijn zoon had een pannenkoek met spek en kaas. Het was overduidelijk dat de pannenkoek van te voren gebakken was en vervolgens opgewarmd met kaas en spek er bovenop. Daarbij was de smaak van de pannenkoek zelf niet neutraal, maar zoet van smaak. Geen lekkere combinatie op die manier. Het was een soort met kaas en spek belegde zoete pannenkoek.

Ik zelf had spare ribs. De ribs zelf vond ik aan de droge kant. De bijgeserveerde gebakken aardappeltjes zagen er heerlijk goudbruin uit. Maar helaas, ze waren helemaal zacht en smotsig. Ik dacht dat ze in de magnetron waren opgewarmd, bij navraag bleek dat de aardappeltjes wel 'echt' gebakken waren in de koekenpan, maar vervolgens au bain marie waren warmgehouden.

De warme groente was onherkenbaar. Ik weet niet of het witlof of kool was. In ieder geval iets dergelijks en werkelijk niet lekker.

Vervolgens hebben we bijna een kwartier op de rekening moeten wachten.

Nee, voor ons nooit meer Flater. Zeker niet omdat er veel en veel leukere en betere restaurantjes in Ommen zitten!

3,3