• Lid sinds 27 juli 2011

De Babbel

Apeldoorn

Don Quichotte

Apeldoorn

Marion heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marion's profielfoto
    Marion heeft een recensie geschreven voor De Babbel

De babbel is een leuke tent om uit te gaan.

Maar uit eten gaan zal ik niet aanraden.

Ten eerste krijg je het gevoel dat de bediening liever niet werkt dan wel, voordat we alleen al gezien waren duurde het zeker een kwartier. Vervolgens voordat je drankje komt duurt ook zeker 10 minuten. Het eten smaakt niet vers, nog nooit zo'n harde kipfilet gegeten, zo ontzettend droog en het bord ligt echt veel te vol, met opgewarmde (niet verse) groenten en veel te veel friet.

Geen aanrader, jammer van zo'n mooie tent.

2. Marion's profielfoto
    Marion heeft een recensie geschreven voor Don Quichotte

Don Quichotte!

Zeer verrast waren wij dat er toch nog een plekje te vinden was voor ons. De bediening was van alles aan het 'puzzelen' zodat we even aan de bar konden wachten en binnen 10 minuten zaten we aan een gezellig tafeltje.

Vooral de persoonlijke aandacht viel ons zeer op, mooie uitleg over dagspecialiteiten, uitleg over welke wijnen ze schenken en vooral veel keus op de menukaart.

Op aanraden van de bediening de overheerlijke scampi's gerold in bacon gegeten, wat een lekkere combinatie! En als hoofdgerecht de Angus lendebiefstuk van het dagspecialiteiten plankje, zo lekker mals vlees! En ook echt voldoende, mijn partner is een grote eter maar zelfs voor hem paste er geen heel dessert meer in.

Wel konden we een half toetje krijgen want de witte chocolademousse zag er toch wel erg aantrekkelijk uit.

We hebben echt een fijne avond gehad in Don Quichotte, je voelt je als gast echt gewaardeerd en ze vinden het echt fijn dat je komt eten, iets wat in de Nederlandse Horeca toch niet echt meer vanzelfsprekend is.

Don Quichotte heeft er weer 2 hele tevreden gasten bij!