• Lid sinds 14 mei 2013

Brasserie Gruuëts

Brasserie Gruuëts

Rhodos

Weert

Marion Stoop heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marion Stoop's profielfoto
    Marion Stoop heeft een recensie geschreven voor Brasserie Gruuëts

Voor de 2-e keer een verassingsmenu gekozen. Zelfs mijn man en zoon die minder snel vis kiezen vonden het super lekker. Dit gaan we zeker vaker doen. Fijne sfeer, leuk personeel en alles met evenveel zorg bereid.

2. Marion Stoop's profielfoto
    Marion Stoop heeft een recensie geschreven voor Brasserie Gruuëts

Vandaag voor de 2-e keer gegeten bij brasserie Gruuets. Verrassingsmenu gekozen, heel veel gangen, heel variabel en erg goed verzorgt, alles was voortreffelijk. Complimenten aan de kok. Een leuke sfeer, volop ruimte en erg aardig personeel. We hebben er ruim 3 uur gezeten. Ik kon in de keuken kijken, leuk om te zien en een goede reclame voor de zuiverheid, samenwerking en alles.
    Ik raad het anderen zeker aan. Een heel leuke avond gehad, en geweldig goed gegeten en ik weet zeker hier terug te komen. Beste restaurant waar ik ooit ben geweest!

3. Marion Stoop's profielfoto
    Marion Stoop heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Erg gastvrij ontvangen, behulpzaam met jassen aannemen. Het eten was erg lekker. Goed mals en mooi geserveerd. We vonden er een gezellige sfeer met vrolijke Griekse muziek waar soms meegezongen werd door personeel. Geluidsniveau van de muziek goed, we konden prima een gesprek voeren. We kregen er een vakantiegevoel van! Zeker een plek om vaker heen te gaan!