• Lid sinds 28 maart 2012

Brasserie Felicia

Gouda

Marion de Baan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marion de Baan's profielfoto
    Marion de Baan heeft een recensie geschreven voor Brasserie Felicia

Onze ervaring op 27 mrt.jl. was helaas niet zo positief. Wij hadden via groupon een high-tea arrangement met ice-fondue geboekt. We kregen slechts één glas thee, en toen we een tweede thee vroegen moesten we die extra betalen! Ook viel de High tea tegen. De broodjes waren overigens wel heerlijk maar de zoetigheden bestonden uit 2 scones pp. en een mini koffiebroodje, erg karig dus. Daarna kregen we de Ice-fondue,waar we erg lang op moesten wachten. Met veel moeite kregen we een schoon bordje voor de ice-fondu, maar het vieze bestek moesten we hergebruiken! We hadden vers fruit verwacht (stond ook op de web-site), maar kregen blik-fruit! De schaal met vloeibare stikstof was leeg voordat het fruit op was, en we kregen geen nieuwe aangeboden. De genoemde sauzen hebben we niet gezien en we kregen slechts 2 piepkleine schaaltjes met topping (choco en caramel) Die waren overigens wel lekker, maar ontoereikend voor de hoeveelheid fruit.
    De meneer die de ice-fondue kwam uitleggen had een vreselijk smerig schort of shirt aan.
    Al met al viel het behoorlijk tegen, en zeker geen groupon arrangement doen bij Brasserie Felicia, je krijgt daar beduidend minder waar voor je geld dan blijkbaar klanten die de 38 Euro betalen die het arrangement normaal kost!

4,3