• Lid sinds 25 september 2011

2. 1

Cyprus

Heerlen
Nieuwe recensie

Mario heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Mario's profielfoto
    Mario heeft een recensie geschreven voor Ronnie's BBQ RIBS

Super ervaring, super locatie. Lekker gegeten en gedronken. Goede prijs. Zeker een herhaling waard.

2. Mario's profielfoto
    Mario heeft een recensie geschreven voor Cyprus
    Afhaal en bezorg Heerlen

Het was een gezellige avond totdat we wat gingen eten bij Cyprus in Heerlen. Nooit, nooit en nooit meer. We waren er op zaterdagavond met 4 personen. We mochten gewoon plaats nemen want er was nog een tafel vrij. Veel tafels waren nog bezet. We bestelde en toen het geserveerd werd zei men of we niet te lang wilde blijven zitten ivm de sluitingstijd. Ik zei nog we komen even wat eten en gaan dan meteen we zullen ook niets drinken. Toen we halverwege waren vroegen ze ons voor te vertrekken want het was sluitingstijd. Ik heb toen op een fatsoenlijke manier nog geprobeert om de baas ervan te overtuigen dat dit geen manier is van doen. Hij had beter kunnen zeggen we gaan sluiten. Dan hadden we geweten waar we aan toe waren. Maar oké we hebben de eer aan ons zelf gehouden en het volle bedrag betaald want dat moest natuurlijk wel anders kom je niet buiten, want er stond al iemand aan de deur die wachtte op de goedkeuring voor open te maken.

3. Mario's profielfoto
    Mario schreef:

Het was een gezellige avond totdat we wat gingen eten bij Cyprus in Heerlen.