• Lid sinds 30 december 2012

Anthony's

Deventer

De Peizer Hopbel

Peize

Marina heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marina's profielfoto
    Marina heeft een recensie geschreven voor Anthony's
    Internationaal Deventer

Omdat ik niet bekend ben in Deventer, heb ik de recensies op eet.nu en iens geraadpleegd. Anthony's staat bovenaan, dus de keuze was snel gemaakt. Een goede keus ook. Anthony's is een erg leuk restaurant, met ook enkele tafeltjes buiten op straat, waar wij met 4 personen gegeten hebben op 24 juli. Vanaf de reservering tot en met de rekening was alles prima. Vriendelijke en attente gastvrouw. Na ontvangst een schaaltje met zoete olijven, die vielen al meteen in de smaak. Water is gratis en de glazen werden regelmatig bijgevuld. Ook extra stokbrood werd aangeboden. De halve porties zijn ideaal als je geen grote maag hebt; 2 personen hebben er ook dankbaar gebruik van gemaakt. Wij hadden 3x carpaccio en 1x bospaddenstoelen. Heerlijk. Hoofdgerecht 2x entrecote XXL, 1x kaasfondue, 1x ossenhaas. Entrecote is inderdaad XXL, één van de beide echt grote vleesliefhebbers kon het niet op... zonde. De kaasfondue (voldoende stokbrood) was uitstekend volgens onze vega specialiste. Ook de ossenhaas met een heerlijke wijnsaus was prima. De vleesliefhebbers vonden de groenten iets te weinig gekookt, ikzelf houd wel van beetgare groente.
    De desserts, 2x zomerse parfait, 1x Jan Soes (=gigagroot), 1x Coupe Diekhuus waren een prima afsluiter.
    Blij verrast waren we toen we ook nog een extra kopje koffie aangeboden kregen! Kortom, wij hebben een topavond gehad in een fijn restaurant.
    Complimenten voor de kok, we hebben heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid in het leuke straatje. Hier komen we zeker terug!

2. Marina's profielfoto
    Marina heeft een recensie geschreven voor De Peizer Hopbel
    Internationaal Peize

1e Kerstdag hier met een groep van 11 personen gegeten.
    We hebben het de Peizer Hopbel niet makkelijk gemaakt met onze wijzigingen in het menu...maar wat ontzettend goed zijn al onze wensen vervuld. We hebben allemaal ontzettend genoten van de gastvrijheid, de uitstekende bediening en natuurlijk de heerlijke gerechten.
    Taco en team: bedankt! Wij komen heel graag terug.