• Lid sinds 17 mei 2017

Izumi

Venlo

Bistro Gossimijne

Horst

marij olders heeft nog geen foto toegevoegd

1. marij olders's profielfoto
    marij olders vindt de recensie door marij olders voor La Casa niet leuk

Hoewel we van te voren hadden aangegeven dat we met een baby van 5 maanden zouden komen (en zo’n baby wordt uiteraard vervoerd in een kinderwagen) werd al meteen bij binnenkomst op bijzonder botte manier duidelijk gemaakt dat er geen sprake kon zijn van een kinderwagen, aangezien daar geen plaats voor was. Dat zette uiteraard voor ons al meteen de (slechte) toon. Het was bomvol, rumoerig en onpersoonlijk. Het eten van de kinderen werd erg snel opgediend, de volwassenen moesten ruim een uur wachten tussen voor- en hoofdgerecht.
    Het voorgerecht, soep met 8 stukjes brood, een handjevol tortillachips en een klein bakje olijven was erg karig voor 7 volwassenen. Het hoofdgerecht was genoeg vullend omdat het erg vet was.

2. marij olders's profielfoto
    marij olders heeft een recensie geschreven voor La Casa

3. marij olders's profielfoto
    marij olders heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

Vanavond heerlijk, maar veel te veel (eigen schuld?) gegeten. Vriendelijk personeel, goede informatie, snelle bediening. Vooral het handgeschreven bedankje op de bon, werd bijzonder gewaardeerd. Zeker tot ziens!

4. marij olders's profielfoto
    marij olders heeft een recensie geschreven voor Izumi

Wij hebben hier met zijn tweetjes echt genoten van de heerlijke gerechtjes, (eigenlijk best wel grote porties) en voelden ons verwend door het vriendelijke personeel. Via tablet bestellen heeft wel wat, maar maakt het geheel toch wat onpersoonlijk. Prima voor een tussendoor etentje, maar niet geschikt om een hele avond door te brengen. We zullen hier beslist vaker komen.