• Lid sinds 13 maart 2011

Gasterie Sigo

Stevensweert

Gusto

Roermond

Marij heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marij 's profielfoto
    Marij vindt de recensie door Marij voor PrinsHeerlijck leuk

Vanmiddag op het terras bij Prins Heerlijck in Roermond wat gegeten: ossehaaspuntjes, met o.a.witte rijst, wokgroenten met citroengras.
    Het eten was bizar slecht en erg vet, de rijst erg droog en we waren allebei, nadat we nog niet de helft op hadden, echt niet lekker en misselijk van het eten...en dat is alleen maar erger geworden. Dus onze borden terug gegeven met de betreffende mededeling, maar er werd nauwelijks op gereageerd. ons werd wel een gratis kop koffie aangeboden, die we niet hebben aangenomen ivm niet lekker worden en zijn. We hebben het volledige bedrag moeten betalen minus 5,00 euro van de betreffende aangeboden kop koffie die we niet hoefden. Erg slecht en ons zullen ze daar niet meer zien, terwijl we daar een half jaar geleden wel tot volle tevredenheid hebben gegeten.

1,4
  2. Marij 's profielfoto
    Marij heeft een recensie geschreven voor PrinsHeerlijck

1,4
  3. Marij 's profielfoto
    Marij heeft een recensie geschreven voor Gasterie Sigo

Wij hebben, net zoals de vorige keer, heerlijk gegeten. Gezellige gastheer, die ook zoals het gezellige personeel, geregeld kwam vragen of alles naar wens was. Helemaal top.

Een echte aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

4. Marij 's profielfoto
    Marij heeft een recensie geschreven voor Gusto
    Italiaans Roermond

Gezellig restaurant - goede sfeer - goede en leuke bediening - lekker eten.

Kortom een aanrader.