• Lid sinds 8 september 2015

Welgelegen

Groenlo

Mariëtte Warmerdam heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mariëtte Warmerdam's profielfoto
    Mariëtte Warmerdam heeft een recensie geschreven voor Welgelegen

Aan het begin van de zomer ben ik met een gezelschap bij jullie geweest om eens heerlijk sfeer te proeven van het mooie Welgelegen.

De gehele ambiance is prachtig en chapeau voor diegene die het met zoveel smaak heeft ingericht! Het is met recht een aanwinst voor Groenlo en zeker op deze markante plek. En wat zou ik het mooi vinden als deze zaak met zoveel allure het fantastisch goed gaat doen.

Maar dan kom ik ook tot een paar kanttekeningen...
    Om te beginnen zijn de medewerkers jong & nog niet zo ervaren. We vroegen om amuse maar dat werd niet goed begrepen. Ik vind de kaart te summier voor Welgelegen.
    Aan de prijs/kwaliteit zou ik ook werken... als het eten wordt geserveerd dient er voldoende garnituur te zijn voor alle tafelgenoten, en niet dat je direct al om friet bij moet vragen. En ik vind de keus van bijgerechten erbij kopen heel erg fout!! Zorg dat er voldoende is van alles, helemaal nu je net open bent en het aan het draaien moet krijgen.
    Desnoods verhoog je de prijs, maar zorg dat er voldoende is. Ik miste een warme groente & de borden waren heel summier opgemaakt!

Weet dat ik deze ervaring opschrijf omdat ik Welgelegen een warm hart toedraag. Heel veel succes voor de toekomst en ik kom zeker nogmaals sfeer proeven.

Vriendelijke groet
    Mariëtte Warmerdam - Terbraak