• Lid sinds 25 april 2015

de Mexicaan

Vrouwenpolder

't Brand EETHOES

Valkenburg

mariella heeft nog geen foto toegevoegd

1. mariella's profielfoto
    mariella heeft een recensie geschreven voor 't Brand EETHOES

Via Social Deal met 4 personen wezen eten. We konden kiezen uit verschillende gerechten, helaas viel ons één en ander tegen, het leek wel of ze ons niet echt welkom wilden heten, eigenaar wilde voetbal kijken en dat was te merken.

We hadden net aan tafel bestelling gedaan, en de soep kwam er al aan die nog lauw was. De garnalen cocktail viel tegen en dat vertelden we ook. De eigenaar zei "ja smaken verschillen", de friet was nog niet helemaal gaar en hebben we laten staan, ook de roerbak groentes waren nog niet helemaal gaar. We hadden het één nog niet op en het ander kwam al op tafel.

Kortom niet een restaurant waar je gezellig kan tafelen, je wordt er eerder al gelijk naar buiten gekeken.

2. mariella's profielfoto
    mariella heeft een recensie geschreven voor Westenwind

Afgelopen weekend wezen eten met ons gezinnetje. Wat een mooie locatie, prachtig uitzicht. Personeel was zeer vriendelijk en het eten was super lekker, en veel. We komen nog eens terug.

3. mariella's profielfoto
    mariella heeft een recensie geschreven voor de Mexicaan

We zijn hier afgelopen weekend wezen eten, het buffet was prima verzorgd, alles werd snel bijgevuld. Personeel ook erg vriendelijk. Ook met kleine kinderen een aanrader.. voor hun is er een speelhoek met een ballenbak waar de gasten die er aan het eten zijn geen last van hebben.