Activiteiten van Mariel

1. Mariel's profielfoto
    Mariel heeft een recensie geschreven voor Ho Wah
    Chinees-Indisch Vaassen

Naar onze mening het beste Chinese restaurant in de omgeving. Al jaren topkwaliteit eten, of je er nu dineert of eten afhaalt. Vriendelijk en gezellig personeel en uitstekende prijs/kwaliteit.
    Tip: ben je met meerdere personen daar en kan je niet kiezen, laat de kok dan wat gerechten naar keuze maken. Je wordt echt verrast!

2. Mariel's profielfoto
    Mariel heeft een recensie geschreven voor HoogHeid
    Internationaal Hoog Soeren

Via Charmingdeals een 'twee voor de prijs van 1' High Tea geboekt. We werden in de gezellige loungeruimte annex lunchruimte ontvangen met een glaasje prosecco en al snel kwam de vriendelijke serveerster met de thee. Als eerste gerechtje kregen we een overheerlijk glas tomatensoep, waarna een etagere met p.p. 4 verschillende smakelijke sandwiches kwam en een schaaltje met stukjes quiche en scone. Vervolgens kwam er een moderne variant van de etagere, met daarin tal van heerlijke zoetigheden. En als je dan denkt dat je alles gehad hebt, wordt er nog een mooi bordje met een bijzonder en erg lekker en mooi dessert geserveerd.
    Al met al een bijzonder smakelijke en overvloedige middag gehad. Ook de officiële prijs is deze High Tea meer dan waard!

3. Mariel's profielfoto
    Mariel heeft een recensie geschreven voor De Wildebras

Sfeervol en zeer kindvriendelijk restaurant. De kaart is gevarieerd - van pizza, pannenkoek tot een wat luxer bordje eten - dus er is voor ieder wat wils.

Als voorafje bestelden we een mandje met brood en meestal bestaat dat dan uit wat stokbrood met kruidenboter. Maar niet hier! Wat een verrassing was het toen we een schaaltje met drie soorten (wit, lichtbruin en donkerbruin) overheerlijk afgebakken brood kregen met daarbij ook drie smakelijke smeerseltjes. Voor de kinderen hadden we een pizza bestel en het leuke is dat die enigszins zelf samengesteld kan worden. Mijn man had de spareribs en die zijn werkelijk om te smullen. Zelf had ik de Wildebrasburger. Beide gerechten waren meer dan voldoende en ook weer om je vingers bij af te likken. Wat mij betreft hadden de spekjes die bij de burger zitten echter wel wat meer uitgebakken mogen worden. Wellicht een tip voor de kok!

Tijdens het wachten op de gerechten hebben de kinderen zich prima vermaakt op de speelzolder. Ben zelf even een kijkje gaan nemen en ik zag iets wat ik nog nooit gezien heb: de zolder is in diverse 'kamertjes' verdeeld en in ieder kamertje kan wat anders gedaan worden (kappertje spelen, verkleden, gamen etc.) en er is zelfs een bioscoopzaaltje. Wat een uniek idee!

Al met al echt een restaurant om met kinderen te gaan eten! Wij hebben in ieder geval genoten!

4. Mariel's profielfoto
    Mariel heeft een recensie geschreven voor Midori

Prima restaurant waar we genoten hebben van heerlijke sushi en daarnaast ook lekkere warme gerechtjes zoals bami, nasi, beefrolletjes, gefrituurde garnalen, kip en nog veel meer lekkers. Allemaal kleine porties zodat je van veel kan genieten.
    Keurig uitleg gekregen over het concept, hoewel wij het al kenden (je mag per keer vijf gerecht p.p. bestellen en er zijn circa 5 ronden). Het restaurant zal behoorlijk vol, maar de gerechten kwamen in redelijk tempo achter elkaar. Uitleg over de gerecht kregen we niet, maar dat heb ik tot op heden in geen enkel restaurant van deze aard meegemaakt.
    Personeel is Aziatisch, wat gereserveerd maar wel vriendelijk. Uiteraard zijn er betere sushirestaurant, maar prijs/kwaliteit is in verhouding! Wij komen zeker terug!

5. Mariel's profielfoto
    Mariel heeft een recensie geschreven voor Jean Pierre

Afgelopen vrijdag voor het eerst gegeten bij dit vrij nieuwe restaurant. Maar er zullen zeker nog vele keren volgen. Jean Pierre serveert oosterse smaken in een modern jasje en doet dit meer dan voortreffelijk. Ieder gerecht was weer een feestje voor de smaakpapillen. En men weet ook heel goed welke wijnen bij welke gerechten passen (een licht mousserende dessertwijn bij een krokant flensje met eendenborst bedenk je zelf niet snel, maar wat een topcombi!). De sfeervolle ambiance, de uitstekende keuken, de plezierige stem van Jean Pierre (die tussen het bedienen door ook af en toe zingt), de uitstekende service maken het dineren hier tot een compleet avondje uit.
    ps: de JP steak tartaar is een echte aanrader!