• Lid sinds 26 februari 2012

Andaluce

Arnhem

Marieke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Andaluce

Op 17 februari hier met een groep collega's gegeten (14 pers.). Bij het bestellen van onze gerechten bleek dat we vijf gerechten die op de kaart stonden niet konden kiezen, omdat het er niet was. Na ongeveer een uur wachten, kregen we het voorgerecht. Tussendoor hadden we (gelukkig) brood met een dip/kruidenboter gekregen. Een kipsalade bestond uit een paar reepjes ijsbergsla, twee stukjes komkommer en drie gegrilde stukjes kip. De rest van de voorgerechten waren redelijk te eten en we hadden ook wel trek. Na 1,5 uur wachten, kregen we ons hoofdgerecht. De duospiesjes waren slecht bereid, taai en smakeloos. De vis had een grondsmaak. De overige gerechten dreven in het vet. De salade die we erbij kregen was dezelfde als de kipsalade maar zonder kip. Op een groep van 14 personen een aantal kleine schaaltjes friet. Extra friet besteld, maar na 5 minuten kwam de serveerster al om de tafel af te ruimen. Geen friet meer gezien. De serveerster heeft wel vier keer iets laten vallen: glazen, flesjes bier, bestek (met een gat in een broek van een van ons tot gevolg). Toen we de rekening vroegen, werd deze binnen 2 minuten gebracht. Al met al een zeer slechte ervaring in dit restaurant. Het mag de naam restaurant eigenlijk niet hebben. We konden ons allemaal niet herinneren ergens zo slecht te hebben gegeten!!!

1,8